سفر به استانبول در تابستان 1400 در ایام کرونا

به گزارش مجله ایرکا، سفر به استانبول در تابستان 1400 با وجود شرایط کرونایی همچنان هواداران خود را دارد. استانبول یکی از شهرهای پر جهانگرد در ترکیه است و امکان ورود مسافران را می دهد.

سفر به استانبول در تابستان 1400 در ایام کرونا

کشور ترکیه و به ویژه شهر استانبول از شهرهای محبوب ایرانیان برای سفر است. مهم ترین دلیل آن این است که برای ورود به ترکیه احتیاجی به ویزا نیست. همچنین دیگر دلیل محبوب بودن ترکیه، نزدیکی آن به ایران و شباهت های فرهنگی است. شهر استانبول جاذبه های گردشگری زیادی دارد که نه تنها از ایران بلکه از تمام دنیا مسافران زیادی را به خود جذب می نماید.

شرایط سفر به استانبول در دوران کرونا چیست؟

کشور ترکیه نیز مانند بسیاری از کشورها درگیر ویروس کرونا شده است. اما با ایجاد شرایط قرنطینه و واکسیناسیون سعی در کنترل آن داشته است. سفر به ترکیه در دوران کرونا شرایط و مدارک پیچیده ای ندارد. کافی است جواب تست منفی کرونا و فرم تکمیل شده را به همراه داشته باشید. همچنین برای ورود به برخی مکان های خاص در ترکیه احتیاج به کد هس دارید که به وسیله اپلیکیشن و سایت وزارت بهداشت ترکیه، چند روز قبل از پرواز قابل دریافت است.

تور ارزان استانبول در تابستان 1400

یکی از روش های ارزان سفر به استانبول، خرید تور استانبول است. قیمت تور استانبول به نرخ پرواز، نرخ هتل و از همه مهم تر تعداد روزهای سفر و فصلی که قصد رفتن به استانبول را دارید بستگی دارد با این حال اگر به دنبال تور ارزان استانبول هستید چند راه در پیش دارید. شما می توانید بلیط های ارزان قیمت داخلی و چارتر خریداری نمایید. هتلی که قصد اقامت را دارید دورتر از مرکز شهر (میدان تکسیم) باشد. همچنین میتوانید تورهای 3 شب و 4 روز استانبول هم خریداری نمایید تا با هزینه کم تری به استانبول سفر کنید.

شرایط قرنطینه در استانبول چگونه است؟

ترکیه برای کاهش شیب افزایش شیوع کرونا، قرنطینه های موقتی را در نظر گرفت که تا حدی هم موثر بود. در حال حاضر، ترکیه به صورت مرحله به مرحله در حال کاهش محدودیت ها است. بنابراین می توانید با خیال راحت در تابستان 1400 به ترکیه سفر کنید. نکته دیگری که ضروری است بدانید این است که تمامی مسافران از این محدودیت ها معاف هستند و این محدودیت ها به طور خاص، شامل شهروندان ترکیه می گردد. این محدودیت ها شامل ساعت کاری اماکن عمومی، منع تردد، منع سفر بین شهری و… می گردد که در حال برداشته شدن کامل است. در هنگام ورود به اماکن عمومی تب شما با دستگاه تب سنج چک می گردد و باید ماسک به همراه داشته باشید.

آیا می توان تور استانبول را با قیمتی ارزان تر رزرو کرد؟

این امکان وجود دارد که با تور لحظه آخری استانبول و با قیمتی ارزان تر از تور عادی سفر کنید. یکی از مزیت های تور لحظه آخری استانبول این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور استانبول عادی ندارد و بلکه هزینه پایین تری هم دارد. بنابراین برای اینکه از تور تخفیف خورده استانبول استفاده کنید، می توانید در نزدیکی موعد تورها، اقدام به رزرو تور ترکیه دقیقه 90 نمایید. اما این مورد را باید در نظر داشته باشید که در صورت این تورها باید در فاصله کوتاهی سفر خود را شروع کنید و آماده سفر شوید. در صورت رزرو این تورها می توانید از تخفیف های باورنکردنی بهره مند شوید.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! به وسیله آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط دنیا سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. کوشش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1036

به "سفر به استانبول در تابستان 1400 در ایام کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به استانبول در تابستان 1400 در ایام کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید