خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی 2022

به گزارش مجله ایرکا، رویداد جام جهانی 2022 که قرار است در کشور همسایه ایران در حاشیه خلیج فارس برگزار گردد یکی از رویدادهایی است که از چند سال قبل برنامه ریزی شده و بسیاری از افراد را چشم انتظار گذاشته است. اما برای رفتن به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی بهتر است قبل از رزرو بلیط از شرایط و قیمت انواع تور و بلیط هواپیما آگاهی داشته باشید تا هنگام خرید بلیط هواپیما دچار مشکل نشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی و نکات مهم قبل از خرید بیشتر بدانید.

خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی 2022

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 8540-021 تماس بگیرید.

جام جهانی قطر 2022

جام جهانی قطر 2022 یکی از رویدادهای پرهزینه و از گرانترین تورهای جام جهانی است که تا کنون اجرا شده است. هزینه تور جام جهانی قطر نسبت به جام جهانی روسیه افزایش چشمگیری داشته و قیمت تورها بسته به درخواست مسافران فرق دارد.

بازی های جام جهانی 2022 از 29 آبان ماه تا 27 آذر ماه (20 نوامبر تا 18 دسامبر) در چندین ورزشگاه نزدیک به دوحه، مرکز قطر برگزار خواهد شد و برای تماشا بازی های جام جهانی باید به ورزشگاه هایی در شهرهای دوحه، وکره، الخور، الریان و لوسیل سفر کنید و در چند شهر در تردد باشید. اما برای سفر از ایران به قطر برترین راه پرواز مستقیم به دوحه و اقامت در این شهر است که چندین پرواز مستقیم از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد به مقصد دوحه در طول هفته وجود دارد.

خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه برای جام جهانی 2022

در روزهای به جامانده به شروع مسابقات، خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه برای جام جهانی 2022 بسیار مطرح است و بسیاری از افراد در پی بلیط هواپیما برای سفر به قطر هستند تا از این فرصت استثنایی برای تماشا پیکار برترین تیم های جام جهانی جا نمانند و اکثرا سعی دارند تا با خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی هزینه رفت و برگشت و سفر خود به قطر کاهش دهند.

یکی از راه های سفر مقرون به صرفه به قطر استفاده از تور قطر است، با این کار مسئول محاسبه هزینه سفر به عهده گرداننده تور است و شما تا حد امکان از پرداخت هزینه اضافه در سفر به جام جهانی پیشگیری می کنید، چون پوشش ریز به ریز هزینه سفر کار دشواری است و احتیاج به کسب آگاهی دارد که تورگردان سفر با داشتن تحربه بالا می تواند از تحمیل هزینه اضافه به شما جلوگیری کند .

در حال حاضر قیمت بلیط هواپیما قطر با توجه به کلاس پروازی و امکانات ایرلاین از 13 تا 18 میلیون فرق دارد. برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی بهتر است ابتدا قیمت ها را با شرایط و امکانات متفاوتی که برای فروش ارائه می دهند مقایسه کنید و بعد با توجه به شرایط سفر و امکانات متفاوتی که برای سفر در نظر گرفته شده بلیط هواپیما مقرون به صرفه برای قطر را رزرو کنید.

ترفندهایی برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر

بلیط هواپیما قطر به علت برگزاری جام جهانی از طرف ایرلاین ها یا واسطه هایی که برای فروش بلیط در نظر گرفته شده اند قیمت گذاری شده است، به همین علت خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما کمی دور از امکان است. اما ترفندهایی برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جست وجو بلیط چارتری از آژانس های هواپیمایی معتبر در صورتی که حتما قصد سفر دارید.
  • عضویت در سایت های مخصوص بلیط هواپیما برای اطلاع از تخفیف یا فروش بلیط لحظه آخری
  • استفاده از تور قطر که به وسیله آژانس های مسافرتی با هر بودجه ای طراحی شده اند.
  • هنگام خرید بلیط هواپیما به نوع پرواز، ساعت پرواز و ایرلاین پروازی دقت کنید.
  • ایرلاین های داخلی و خارجی به دو شکل تک مسیر و چند مسیر به دوحه پرواز دارند که می تواند تاثیر زیادی در قیمت بلیط داشته باشد.
  • اگر قصد سفر حتمی به جام جهانی دارید بهتر است برای خرید بلیط سیستمی عجله کنید و رزرو بلیط را به روزهای آخر نیندازید.

برترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای جام جهانی 2022

برترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای جام جهانی 2022 برای مسابقات هر چه زودتر انجام گردد بهتر است. چون هر چه به زمان مسابقات که از 30 آبان ماه شروع می گردد نزدیکتر شوید تعداد درخواست برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی بیشتر خواهد شد و به همین علت قیمت تور و بلیط گران تر می گردد.

مدارک لازم برای ثبت نام تور جام جهانی قطر

  • اسکن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه
  • گواهی واکسیناسیون مورد تایید وزارت بهداشت جهانی (سینوفارم، فایزر، آسترازنکا و اسپوتنیک)
  • انجام تست PCR برای افراد بالای 6 سال که 48 ساعت قبل از ورود به فرودگاه دوحه باید انجام گردد یا انحام تست RAT 24 ساعت قبل از ورود به فرودگاه دوحه
  • واچر هتل که از قبل رزرو شده است
  • به همراه داشتن بلیت مسابقه
  • بیمه مسافرتی
  • هایا کارت که بعد از خرید بلیط بازی و رزرو هتل باید از سایت قطر درخواست کنید
  • ارائه تمکن مالی حداقل به مبلغ 5 هزار ریال قطر

نکات مهم در هنگام سفر به جام جهانی قطر 2022

  • تور یا بلیط هواپیما قطر برای بازی های جام جهانی را از آژانس مسافرتی معتبر بخرید.
  • حتما 4 ساعت قبل از پرواز رفت و برگشت در فرودگاه ایران و دوحه حضور داشته باشید
  • از پاسپورت، هایا کارت و مدارک شناسایی خود مراقبت کنید.
  • اگر با تور قصد سفر به قطر را دارید با لیدر خود همراهی لازم را داشته باشید.
  • در فرودگاه قطر به مکانی که برای گردشگر های ایرانی فراهم شده بروید.
  • حتما در طول سفرتان در کشور قطر قوانین کشور میزبان را رعایت کنید تا به مشکل برخورد نکنید.
  • پول نقد زیاد در سفر همراه خود نداشته باشید.
  • در صورتی که هایا کارت دریافت نکرده اید باید برای گرفتن ویزای آنلاین یا ویزای فرودگاهی قطر اقدام کنید.
  • قبل از سفر به قطر از زدن واکسن های مورد احتیاج اطلاع داشته باشید و در صورت احتیاج واکسن ها را تزریق کنید.

جمع بندی درباره سفر به جام جهانی قطر

سفر به قطر برای تماشا بازی های جام جهانی یکی از رویدادهای پر شور این روزها است که از چند سال قبل برنامه ریزی شده و بسیاری از افراد برای رفتن به جام جهانی قطر روزشماری می نمایند. اما بلیط هواپیما و تورهای قطر با نوسان و افزایش قیمت چشمگیری همراه است که نسبت به خواسته مسافران، قیمت ها فرق دارد. به همین علت بیشترین تقاضا برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی بسیار است و افراد با نزدیک شدن به زمان برگزاری در پی ترفندهای مختلفی برای پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1500

به "خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما قطر ویژه جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید