سولدو: طرفداران تراکتور بدانند کجا هستیم و چه فصل سختی پیش رو داریم، رسیدن به سهمیه آسیا را هم تضمین نمی کنم

به گزارش مجله ایرکا، سرمربی تیم فوتبال تراکتور به دشواری کار این تیم در فصل جاری اذعان کرد و گفت حتی رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم تضمین نمی کند.

سولدو: طرفداران تراکتور بدانند کجا هستیم و چه فصل سختی پیش رو داریم، رسیدن به سهمیه آسیا را هم تضمین نمی کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، زونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ما هفته گذشته بازی سختی داشتیم، مسابقه ای که نتیجه خوبی در آن حاصل نشد. به خاطر شرایطی که بچه ها در بازی جام حذفی داشتند، زمان کمی برای آماده سازی بازی با طرفدار داشتیم و به همین دلیل در این بازی نتیجه لازم کسب نشد. با خستگی که داشتیم بازی خوبی در هفته قبل انجام ندادیم و اشتباهات زیادی داشتیم. در طول هفته روی این نکات کار کردیم و به بچه ها تذکر دادیم. فردا هم با یک تیم منسجم و خوب بازی داریم. جایگاه ذوب آهن در جدول نشان دهنده کیفیت این تیم نیست و برای من جایگاه این تیم جای تعجب دارد.

وی افزود: ذوب آهن را خوب آنالیز کردیم. بچه ها را هم با وجود مسائلی که داریم آماده کردیم و برای بازی آماده شدیم. در طول هفته هم ملاقاتی با نماینده کانون طرفداران داشتم و شرایط باشگاه و مسائل را کاملاً توضیح دادم. امیدوارم طرفداران با این مسائل آشنا شوند و بدانند کجا هستیم و چه فصل سختی پیش رو داریم.

به نظر شما مشکل تیم تراکتور چیست و می خواهید تیم تان در خط هافبک تقویت گردد یا خط دفاع و حمله؟، سرمربی تراکتور در واکنش به این پرسش گفت: من بارها در خصوص این مسئله صحبت کردم. به علت اینکه تیم به درستی بسته نشده و بازیکنان بدنسازی خوبی در آغاز فصل انجام نداده اند، مسائل زیادی برای تراکتور به وجود آمده است. شکی نیست که ما در سه خط اصلی و مخصوصاً خطوط هافبک و حمله احتیاج به تقویت داریم. امیدوارم در روزهای آینده هم خبرهای خوبی شنیده گردد. در این مدت من سعی کردم به خاطر وقت کمی که دارم، تمرکز تیم را روی بازی بیاورم و نظم تیمی ایجاد کنم. امیدوارم در آینده وقت داشته باشیم و با نفراتی که اضافه می گردد تیم تراکتور را به حد خوبی برسانیم.

سولدو در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش اطلاع داشته است یا خیر، توضیح داد: تمام چیزها روی یک مسئله خلاصه می گردد، آنهم این است که تراکتور این فصل شرایط سختی دارد. همه باید از این مسئله مطلع باشند و همه یاری نمایند تا به موقعیت بهتری برسیم. برای این کار باید صد درصد تیم تقویت گردد تا بتوانیم بازی های بهتری انجام دهیم. در بعضی پست ها کمبودی داریم، ولی با اضافه شدن بازیکنان هم تأکید می کنم فصل راحت و آرامی در تراکتور نخواهیم داشت.

وی درباره بحث جذب قوچان نژاد و عملکرد سعید واسعی توضیح داد: در خصوص قوچان نژاد تصمیم گرفته شد بازیکن بهتری جذب گردد. او در دو فصل گذشته آمار خوبی نداشته و در فصل اخیر هم بازی نکرده است. به خاطر سنی هم که او دارد و اواخر فوتبالش است، خواستم بازیکن بهتری به جمع ما اضافه گردد. عباس زاده هم در پست مهاجم سن زیادی دارد و ما نمی توانستیم یک بازیکن مسن دیگر را در این پست اضافه کنیم تا بازه کارایی آنها کم باشد. سعید واسعی هم بازی زیادی انجام داده، ولی عملکردش آنطور که من می خواستم نبوده است. تمرینات خوبی هم به هیچ وجه انجام نداده و یکی دو مصدومیت هم داشته است. ما فردا هم در خانه بازی می کنیم و برای برد وارد زمین می شویم. یک امتیاز برای ما کافی نخواهد بود.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه چه زمانی شاهد تیم ایده آل او خواهیم بود و آیا باشگاه در تهیه خواسته هایش عملکرد خوبی داشته است یا خیر، یادآور شد: من باید یک چیز را توضیح دهم. واقعاً زمان جذب بازیکن تازه نیست. همه بازیکنان خوب را اول فصل گرفته اند. الان بازیکنانی که وجود دارند یا به لحاظ بدنی آماده نیستند یا به درد کار ما نمی خورند. ما نمی توانیم عجولانه بازیکنی جذب کنیم که نمی توانیم از او استفاده کنیم. تمام سعی ما این است که بازیکنی جذب کنیم که مفید باشد. روزانه من ساعت های زیادی مشغول هستم، ولی باید بگویم الان بازیکن خوب کم است. یا باید نیم فصل این کار انجام گردد یا ابتدای فصل تیم بهتری بسته می شد. با تمام این اوصاف چند بازیکن را دیدیم و آنالیز می کنیم که کدامیک بهتر است که به تیم اضافه گردد.

سولدو توضیح داد: در بحث تمرینات من می خواهم که خبرنگاران کنار تیم باشند، ولی شرایط ما در ورزشگاه زیاد برای حضور طرفداران مهیا نیست. بیشتر تیم ها هم بعضی تمرینات را بدون حضور تماشاگران انجام می دهند. ما ذوب آهن را خوب آنالیز کردیم تا بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

وی در واکنش به این سؤالی در خصوص اینکه او گفته بوده است تراکتور در برترین حالت می تواند سهمیه را کسب کند و آیا به نظرش با جذب بازیکنان تازه این اتفاق می تواند رخ دهد، گفت: جذب بازیکن تازه مراحلی دارد و اینطور که به محض حضور در تیم باعث تقویت تیم شوند. ما باید کار کنیم و هیچ تضمینی نمی دهم که با اضافه شدن بازیکنان ما به سهمیه آسیا برسیم. مگر اینکه بازیکنان کوشش بیشتری داشته باشند و تیم روال بهتری پیدا کند. باز هم می گویم، سال جاری لیگ سختی برای تراکتور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1326

به "سولدو: طرفداران تراکتور بدانند کجا هستیم و چه فصل سختی پیش رو داریم، رسیدن به سهمیه آسیا را هم تضمین نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولدو: طرفداران تراکتور بدانند کجا هستیم و چه فصل سختی پیش رو داریم، رسیدن به سهمیه آسیا را هم تضمین نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید