شرط یحیی برای جذب بازیکن خارجی چیست

به گزارش مجله ایرکا، تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس برای خرید مهاجم خارجی شرط مهمی گذاشت.

شرط یحیی برای جذب بازیکن خارجی چیست

به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی کماکان اعتقاد دارد تیم فوتبال پرسپولیس احتیاج به جذب حداقل یک مهاجم دارد تا کنار عبدی و پاکدل خیالش تا حدی راحت گردد. در تمام هفته ها و ماه های گذشته اسامی زیادی به عنوان نفرات مورد نظر کادرفنی برای حضور در جمع سرخ پوشان مطرح شدند. از کی روش استنلی تا پریرا و بابایی و حتی شروین بزرگ که هرگز تعیین نشد در فهرست یحیی حضور داشت یا نه اما درنهایت هیچ کدام از این نفرات نتوانستند به پرسپولیس منتقل شوند. حالا پرسپولیس با به خاتمه رسیدن زمان و جابجایی نیم فصل، در پی جذب یک بازیکن آزاد است، یک مهاجم خارجی.

برهمین اساس چند ایجنت که ارتباط خوبی با یحیی دارند، فیلم های زیادی از مهاجم های بدون تیم را در اختیار گل محمدی قرار داده اند و قرار است یحیی یکی از آن ها را برای انتقال به پرسپولیس پسند کند. اما واقعیت ماجرا این است یحیی همان طور که پیش تر در نشست های خبری خود اظهار داشت اعتقاد زیادی به انتخاب بازیکن از روی فیلم ندارد و تاکید دارد برای انتخاب یک بازیکن باید فوتبالش را از نزدیک ببیند. به تمام این ها ترس سرمربی پرسپولیس را از جذب مهاجم بی کیفیت نیز اضافه کنید.

به هرحال یحیی به هیچ وجه دوست ندارد اتفاق هایی که در زمان حضور استوکس و اوساگونا در پرسپولیس رخ داد یک بار دیگر گریبانگیرش گردد و به همین علت ترجیح می دهد برای جذب مهاجم عجله ای به خرج ندهد. حالا باید دید بالاخره پرسپولیس چه زمانی و در چه مقطعی فهرست خود را پر نموده و از سهمیه آزادش بهره می برد.نکته جالب در مورد جذب مهاجم خارجی این است که یحیی گل محمدی بازیکنی را می خواهد که آمادگی خوبی داشته باشد و خیلی زود بتواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. از همین رو یحیی از مدیران پرسپولیس خواست که به فکر جذب بازیکنی باشند که حداکثر یک یا دو ماه از فسخ قراردادش گذشته باشد و به لحاظ بدنی فرم خوبی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1347

به "شرط یحیی برای جذب بازیکن خارجی چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط یحیی برای جذب بازیکن خارجی چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید