شنا در خیابان سیل زده!

به گزارش مجله ایرکا، شناکردن مرد لاس وگاسی با قایق بادی استخر در خیابان های سیل زده به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

شنا در خیابان سیل زده!

در اوایل این هفته شهر لاس وگاس آمریکا شاهد بارندگی شدید بود. در حالی که این شهر خشک با بارانی سیل آسا روبرو شده بود در شبکه های اجتماعی ویدئو هایی منتشر شد که از جاری شدن سیل در آن حکایت داشت.

بنا به گزارش Indian Express، یکی از ویدئویی هایی که در فضای مجازی منتشر شده بود مردی را نشان می داد که در یک خیابان مملو از آب در حال شنا کردن بود. در این ویدئو این مرد در حالی که به نظر می رسید روی یک قایق بادی استخر شناور مانده در حال شنا در خیابان دیده می شد. در ویدئوی منتشر شده صدای خنده شاهدان عینی که با تماشا این صحنه در خیابان شگفت زده شده بودند شنیده می شد.

بیشتر بخوانید

این ویدئو اولین بار به وسیله یک کاربر توئیتر با نام جیمز تی. یودِر منتشر شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: در لاس و وگاس سیل آمده و این دوست ما در رویای خودش زندگی می نماید.

این ویدئوی 34 ثانیه ای پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران نهاده شد و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو از زمان انتشار تا به امروز بیش از 1.3 میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این وحشتناک است. آب جاری شده در سیل مناسب شنا نیست. این آب سمی است. این رودخانه نیست. این استخر نیست. این آب پر از باکتری است. این آب با آب فاضلاب شهری یکی شده است.

خبرنگاران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1463

به "شنا در خیابان سیل زده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنا در خیابان سیل زده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید