عراق، قیس الخزعلی خبرداد: برنامه آمریکا برای گسترش فساد اخلاقی در عراق

به گزارش مجله ایرکا، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در سخنرانی خود به مناسبت شروع ماه محرم از برنامه های فتنه جویانه آمریکا برای گسترش فساد اخلاقی در این کشور پرده برداشت.

عراق، قیس الخزعلی خبرداد: برنامه آمریکا برای گسترش فساد اخلاقی در عراق

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شفق نیوز، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در بیانیه ای گفت که آمریکا درصدد گسترش همجنسگرایی در میان جوانان عراق است.

الخزعلی در سخنرانی به مناسبت شروع ماه محرم گفت که آمریکا هویت فرهنگی عراق را مورد هدف گرفته و در کوشش است تا ارزش ها و رفتارهای منحرف را در این کشور نشر دهد.

قیس الخزعلی با اشاره به اینکه آمریکا مبلغ هنگفتی در راستای گسترش همجنسگرایی در بین جوانان عراقی و برچیدن روابط خانوادگی در این کشور هزینه نموده گفت که دشمن در کوشش است تا هویت جامعه ، آداب و رسوم ، اخلاق و سنن ما را تحریف کند.

وی اضافه کرد که پیش نویس قانون خشونت خانگی که قرار است در مجلس مورد بحث قرار بگیرد، شامل اقداماتی از جمله افزایش آموزش ها و جلوگیری از اعمال بعضی رفتارهای غیرقانونی علیه زنان است که اسم این قانون در ظاهر زیباست؛ اما همانند آمیختن سم در عسل است که بنیاد خانواده و جامعه عراقی را هدف گرفته است.

الخزعلی با بیان اینکه بعضی از بندهای قانون خشونت خانگی جرم محسوب می گردد ، شرح داد که افراد آسیب دیده از قانون خشونت خانگی به اماکنی پناه می برند که تحت نظارت دولت نیستند؛ بلکه توسط موسساتی مدیریت می شوند که وابسته به نهادهای آمریکایی و سفارت ایالات متحده هستند.

دبیرکل عصائب اهل الحق گفت که دولت موضوعاتی را مطرح می نماید که جزء اولویت ها محسوب نمی گردد و موارد دیگری را که برای عراقی ها لازم است را در اولویت کار خود قرار نمی دهد.

دولت عراق به ریاست مصطفی الکاظمی در تاریخ 4 آگوست گفت که پیش نویس قانون خشونت خانگی به مجلس ارائه شده که پس از اینکه جلسات به تعویق افتاده مجلس به دلیل شیوع کرونا از سرگرفته گردد٬ درباره آن رای گیری خواهد شد.

پیش نویس این قانون با وجود بروز حوادث گاه به گاه در عراق در زمینه خشونت خانگی علیه زنان و بچه ها ، بحث های گسترده ای را در میان عراقی ها به وجود آورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 518

به "عراق، قیس الخزعلی خبرداد: برنامه آمریکا برای گسترش فساد اخلاقی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، قیس الخزعلی خبرداد: برنامه آمریکا برای گسترش فساد اخلاقی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید