محرومیت بازیکن لیگ برتر از تمام فعالیت فوتبالی، محکومیت پیشکسوت!

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت از بهزاد داداش زاده و قطعیت محکومیت، وی به انجام پنج جلسه آموزشی رایگان بازیکنان فوتبال رده های پایه شهرستان قدس استان تهران محکوم و از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به استادیوم ها منع شد.

محرومیت بازیکن لیگ برتر از تمام فعالیت فوتبالی، محکومیت پیشکسوت!

سید میثم آقایی (بازیکن تیم آلومینیوم اراک) طبق رأی صادره به پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به استادیوم منع شد.

سجاد هاشمی به عنوان مربی دروازه بانان تیم نوآوران (لیگ دسته دوم استان تهران) به پرداخت شصت میلیون ریال جریمه نقدی (پرداخت نیمی از حکم به مدت یکسال تعلیق می باشد که در صورت اخذ مدرک مربیگری نیمی از محکومیت بخشوده خواهد شد) محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به استادیوم منع شد.

کیانوش شیرپور دورودخانی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. وی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به استادیوم منع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1246

به "محرومیت بازیکن لیگ برتر از تمام فعالیت فوتبالی، محکومیت پیشکسوت!" امتیاز دهید

1 کاربر به "محرومیت بازیکن لیگ برتر از تمام فعالیت فوتبالی، محکومیت پیشکسوت!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت بازیکن لیگ برتر از تمام فعالیت فوتبالی، محکومیت پیشکسوت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید