مدل جدید لوستر و چراغ دیواری و سقفی با طراحی شیک و مدرن

به گزارش مجله ایرکا، در این مطلب با نمونه هایی زیبا از مدل جدید لوستر آشنا خواهید شد که با طراحی بی نقص خود در تمامی مکان های خانه قابل استفاده هستند. همانطور که اطلاع دارید در گذشته از لوستر بیشتر در مکان ها رسمی خانه مانند اتاق پذیرایی یا غذاخوری استفاده می شد اما در حال حاضر نمونه های خلاقانه و زیبایی فراوری می شوند که قابلیت قرار گیری در تمامی مکان های خانه از جمله آشپزخانه و اتاق خواب ها را نیز دارند.

مدل جدید لوستر و چراغ دیواری و سقفی با طراحی شیک و مدرن

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

برای انتخاب لوستر اتاق مورد نظر خود ابتدا باید به استایل آن نگاه کنید. سعی کنید لوستری را انتخاب کنید که با دیزاین اتاق خواب شما هارمونی داشته باشد. برای مثال لوسترهایی که از شاخه های و کریستال های آویزان متعدد استفاده می نمایند برای دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک، سنتی و مجلل مناسب هستند و باعث بوجود آمدن حسی رمانتیک و معنوی نیز می شوند. اما برای سبک مدرن و امروزی باید به دنبال لوسترهایی با تعداد شاخه های کمتر که عمدتا از جنس فلز ساخته می شوند بروید.

یکی از نکات مهم در خصوص انتخاب لوستر سایز مناسب آن است که تا حدود زیادی به اندازه مکان شما بستگی دارد، اگر لوستری بیش از اندازه عظیم انتخاب کنید حسی اغوا نماینده در محیط بوجود خواهد آورد بگونه ای که از دیده شدن لوازم دیگر خانه جلوگیری می نماید. اگر هم بیش از اندازه کوچک انتخاب گردد خیلی زود از نگاه ها حذف می گردد و حتی ممکن است اصلا بچشم نیاید. بنابراین سعی کنید همواره سایز مناسب با محیط منزل را برای لوستر مورد نظر خود انتخاب کنید. ارتفاع سقف خانه هم عامل مهم دیگری است که در انتخاب یک لوستر حتما باید لحاظ بگردد. البته در این مورد یک اصل بسیار ساده وجود دارد که کار را برایتان آسان می نماید؛ در حقیقت هر چه سقف شما بلندتر باشد به لوستر عظیم تری احتیاج خواهید داشت و بلعکس اگر سقف منزل تان کوتاه است احتیاج به نصب کردن لوسترهای کوچک تر دارید. توجه داشته باشید لوسترهایی که طراحی ساده و خلوتی دارند هنگامی که در مکانی نصب می شوند خود را عظیم تر از آنچیزی که هستند نشان می دهند در صورتی که لوسترهای شلوغ و سنگین اینگونه نیستند.

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 555

به "مدل جدید لوستر و چراغ دیواری و سقفی با طراحی شیک و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جدید لوستر و چراغ دیواری و سقفی با طراحی شیک و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید