تور ارزان آلمان: نمایشگاه ITB برلین: سالن اختصاصی ایران و برپایی غرفه ها

به گزارش مجله ایرکا، نمایشگاه گردشگری ITB از روز گذشته کار خود را در برلین آغاز کرد. در روز اول این نمایشگاه که در آن معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی هم حضور داشت شرکت های ایرانی در سالن اختصاصی ایران فعالیت خود را آغاز کردند. در ادامه گزارش اختصاصی خبرنگاران از این نمایشگاه را مطالعه می کنید.

تور ارزان آلمان: نمایشگاه ITB برلین: سالن اختصاصی ایران و برپایی غرفه ها

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

پریروز 18 اسفند، در حالی که غرفه های کشورهای دیگه بروشورهایشان را می چیدند، شرکت های مسافرتی ایران به دلایل مختلف در حال برپایی غرفه ها بودند.

از آنجا که غرفه داران و شرکت های گردشگری یکی یکی به برلین رسیده بودند، برای تماشا غرفه ها به سالن 2A-7 می آمدند تا پیشرفت کار را ببینند. با کوشش و همت همه افراد دست اندرکار و مجریان، آماده سازی غرفه ها نه به شکل و طرح اصلی ولی درحد استاندارد اولیه انجام شد.

روز اول و آماده شدن برای رویداد بزرگ

اما دیروز بالاخره با تمام دغدغه ها و زحمات نمایشگاه آغاز شد. نمایشگاه ITB از ساعت 10 صبح کار خود را آغاز کرد و بازدیدنماینده ها وارد نمایشگاه شدند. مقدار استقبال مردم از این نمایشگاه و بازدید از غرفه ها مناسب بود و به نظر می رسد ITB سال جاری رونق خوبی دارد.

غرفه داران و نمایندگان کشورها بر اساس قرار دیدار هایی که از پیش منعقد شده بود با شرکت های دیگر برگزارنماینده دیگر به مذاکره پرداختند. غرفه های کشورهای مختلف سعی می کردند به روش های متنوع به نمایش مشخصه های فرهنگی و جاذبه های گردشگری خود بپردازند. غرفه های ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

سالن اختصاصی برای ایران

سال جاری ایران یک سالن اختصاصی گرفته و فضای خوبی رو به خودش اختصاص داده است. این موضوع بر نگاه شرکت های مسافرتی بر صنعت گردشگری ایران تاثیر می گذارد.

در ابتدای نمایشگاه موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در سالن ایران حاضر شد تا از چند و چون نحوه برگزاری نمایشگاه باخبر گردد که باعث دلگرمی شرکت های ایرانی بود. وی به بازدید از یکایک غرفه های ایرانی حاضر در ITB پرداخت.

غرفه های شرکت های ایرانی نیز هر یک به شیوه های مختلف با دکورها و لباس های محلی و... سعی می کردند به برترین شکل ایران را به عنوان یک مقصد عالی برای گردشگری معرفی نمایند.

شرکت ایوار نیز در این نمایشگاه در کنار همکاران در کوشش است تا گردشگران را برای بازدید از ایران تشویق کند و میزبانی و میهمان نوازی ایرانی را برای آنها خاطره انگیز کند.

غرفه های کشورهای دیگر

از کشور های دیگر در سالن مجاور ایران حضور داشتند و در آنها برنامه های متنوعی بر پا بود.

به عنوان مثال کشور پاکستان غرفه های خود را بر اساس معماری و بناهای تاریخی خود احداث نموده است.

بعلاوه در این غرفه ها مباحثی چون گردشگری سلامت و بیمه های سلامت در گردشگری نیز مطرح است.

لباس ها، غذاها و موسیقی محلی مواردی هستند که بسیاری از غرفه ها با تکیه بر آنها سعی بر آن دارند تا کشور خود را به عنوان مقصدی مناسب برای گردشگری معرفی نمایند.

خبرنگاران در روزهای آینده نمایشگاه نیز گزارش های اختصاصی از آن را ارائه خواهد نمود.

منبع: کجارو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1269

به "تور ارزان آلمان: نمایشگاه ITB برلین: سالن اختصاصی ایران و برپایی غرفه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: نمایشگاه ITB برلین: سالن اختصاصی ایران و برپایی غرفه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید