هلال احمر در نیمه نخست سال به 457 هزار نفر امدادرسانی نموده است

به گزارش مجله ایرکا، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام حدود 22 هزار عملیات امداد و نجات در شش ماهه اول سال 1401 اطلاع داد.

هلال احمر در نیمه نخست سال به 457 هزار نفر امدادرسانی نموده است

مهدی ولیپور در افتتاحیه گردهمایی معاونین امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که در تهران برگزار گردید، گفت: سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در مدت اخیر در حوادث متفاوتی از جمله، سیل و آبگرفتگی، زمین لرزه و... حضور پیدا کرد و تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم به صورت موثر به هموطنان خود امدادرسانی کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در مجموع در شش ماهه ابتدایی امسال 21 هزار و 965 عملیات امداد و نجات از سوی این سازمان صورت گرفته است، گفت: در این تعداد عملیات به بیش از 457 هزار نفر از سوی همکارانمان در جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد. در واقع می توان گفت که امدادگران هلال احمر در نیمه اول امسال به طور میانه روزانه 118 ماموریت انجام داده و در جریان آن به طور میانه به روزانه 2456 نفر امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد برای 280 هزار نفر اسکان اضطراری فراهم شد و 161 هزار نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند. بعلاوه حدود 13 هزار نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 23 درصد از ماموریت ها از نوع خدماتی بود، گفت: 77 درصد از ماموریت ها نیز در حوزه عملیات عملیات امداد و نجات بود.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1497

به "هلال احمر در نیمه نخست سال به 457 هزار نفر امدادرسانی نموده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "هلال احمر در نیمه نخست سال به 457 هزار نفر امدادرسانی نموده است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر در نیمه نخست سال به 457 هزار نفر امدادرسانی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید