پلوسی خطاب به آمریکایی ها: ترامپ را نادیده بگیرید

به گزارش مجله ایرکا، هم زمان با شروع به کار کنوانسیون چند روزه جمهوری خواستار، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیامی به رأی دهندگان آمریکایی صادر کرد: به رئیس جمهور ترامپ بی اعتنا باشید!

پلوسی خطاب به آمریکایی ها: ترامپ را نادیده بگیرید

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در گفت وگو با ام اس ان بی سی تاکید نمود: یک چیز که به مردم آمریکا می گویم این است که توجهی به دونالد ترامپ نکنید. این هدف اوست که مردم را از رأی دادن بترساند. با گفتن اینکه می خواهد نیروی انتظامی را به انتخابات بیاورد، مردم را بترساند. به وسیله اجازه به پوتین برای تصمیم در خصوص انتخاب رئیس جمهوری آمریکا به جای مردم این کشور، به دخالت روسیه در انتخابات ما خوشامد بگوید.

وی گفت: اما به او بی اعتنا باشید، زیرا هدف او کاهش رأی ها و سرکوب انتخابات است.

این اظهارات، پس از آن عنوان شد که از پلوسی درباره نظرسنجی اخیر وال استریت ژورنال و شبکه خبری ان بی سی سؤال شد که نشان می دهد تنها 45 درصد پاسخ دهندگان گفته اند که از شمرده شدن دقیق آرا در انتخابات نوامبر، اطمینان دارند. این مقدار، 14 درصد پایین تر از میزان اطمینانی است که مردم از نتایج انتخابات 2016 داشتند.

اوایل همان روز، ترامپ ضمن نخستین حضورش در کنوانسیون ملی چهار روزه جمهوری خواستار، تردید خود را نسبت به قابل اعتماد بودن رأی گیری پستی، ابراز کرد. وی این طور استدلال کرد که گسترش دسترسی به پست در رأی گیری -که به خاطر همه گیری کرونا انجام می شود- ممکن است به تقلب گسترده در آرا بیانجامد، حتی با وجود آنکه کارشناسان گفته اند این روش ایمن است.

ترامپ که در این کنواسیون به طور رسمی به عنوان نامزد جمهوری خواستار برای انتخابات سوم نوامبر معرفی گردید، به طرفداران خود در شارلوت، کارولینای شمالی گفت: آن ها در حال کار بر روی هشتاد میلیون برگه رأی پستی هستند و آن ها را برای مردمی می فرستند که آن ها را نخواسته اند. این عادلانه و صحیح نیست و به عقیده من جدول بندی ممکن نخواهد بود.

پلوسی و دیگر دموکرات ها در مواجهه با حملات متعدد ترامپ به رأی گیری پستی، سعی دارند به مردم اطمینان مجدد دهند که رأی آن ها در صورتی که به جای حضور در ایستگاه های رأی گیری به وسیله پست رأی دهند، باز هم شمرده خواهد شد.

پلوسی گفت: مردم حق دارند نگران باشند زیرا رئیس جمهوری آمریکا دارد چنین چیزی می گوید. اما به او هیچ توجهی نشان ندهید، چرا که این توجه نشان دادن، پیروزی برای کسانی است که می خواهند مشارکت کمتری داشته و بنابراین افراد کمتری در این تصمیم شرکت نمایند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 521

به "پلوسی خطاب به آمریکایی ها: ترامپ را نادیده بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی خطاب به آمریکایی ها: ترامپ را نادیده بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید