کولاکوویچ: بازی مقابل کره جنوبی دیداری سرنوشت ساز است

به گزارش مجله ایرکا، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: دیدار روز شنبه مقابل کره جنوبی برای ما بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

کولاکوویچ: بازی مقابل کره جنوبی دیداری سرنوشت ساز است

به گزارش ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل چین و صعود به مرحله نیمه نهایی به عنوان صدرنشین گروه، اضافه کرد: امروز بازی بین تیم هایی بود که به دور نیمه نهایی انتخابی المپیک راه یافته بودند و هر دو تیم سعی کردند، انرژی خود را برای مرحله بعد حفظ کنند.

او با بیان این که تیم ایران در کل مقابل چین دقیق عمل کرد، شرح داد: به جز اوایل ست های اول و دوم، در این بازی مسابقه را کنترل کردیم و در دریافت و حمله خیلی خوب کار کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان این که حالا به بازی با کره فکر می کنیم و حریف بزرگی در نیمه نهایی پیش رو داریم، تاکید کرد: بازی سختی خواهد بود، نتیجه بازی برای هر دو تیم، فوق العاده حساس و مهم است، چون می خواهیم به دیدار نهایی انتخابی المپیک صعود کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: همان طور که سعید معروف گفت، شهریور ماه سال جاری، در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا، بازی سختی با کره در تهران داشتیم و اینجا در نیمه نهایی انتخابی المپیک نیز انتظار بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

کولاکوویچ شرح داد: تیم ملی والیبال کره جنوبی، در این رقابت ها برابر استرالیا و قطر عالی کار کرد و تیم ایران از هر جهت برای مسابقه با این تیم آماده است.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره نقاط قوت تیم کره، گفت: این تیم خیلی سریع بازی می کند، در دفاع عملکرد خوبی دارد و بازیکنان این تیم انرژی خیلی مضاعفی دارند. بازی برابر کره، اصلا آسان نیست. کره در این تورنمنت فوق العاده کار کرده است و من برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 72

به "کولاکوویچ: بازی مقابل کره جنوبی دیداری سرنوشت ساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: بازی مقابل کره جنوبی دیداری سرنوشت ساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید