10 هتل قدیمی و محبوب لندن

به گزارش مجله ایرکا، هتل هایی که قرن ها مدیریت شدند و نه تنها محیط داخلی آن ها، بلکه حالت قدیمی آن ها هم حفظ شده است، همیشه جذابیت خاصی دارند. امروز 10 تا از هتل های تاریخی لندن را معرفی خواهیم کرد.

10 هتل قدیمی و محبوب لندن

لندن محل مشهورترین هتل های دنیا است که نام آن ها برای هر مسافری آشنا و قابل تحسین است. بسیاری از این هتل ها، تاریخچه ای طولانی با بیش از 100 سال ارائه خدمات فوق العاده دارند. با شرح درباره 10 مورد از این هتل ها شما را به دهه های گذشته می بریم تا بتوانید به راحتی درک کنید که شخصیت های دیکنز و تاکری، کانن دویل و وودهوس، زندگی خود را چگونه گذراندند. قدیمی ترین هتل های لندن را بشناسید.

هتل روبنس

در حقیقت وجود روبنس (Rubens) در کاخی که در نزدیکی کاخ باکینگهام است، آن را از سایر هتل های لندن برجسته تر می نماید. از پنجره های آن می توانید محافظانی را تماشا کنید که در مراسم تغییر محافظ شرکت می نمایند.

با ورود به این هتل، به نظر می رسد که هم زمان در دو دنیای متفاوت زندگی می کنید؛ فضای داخلی آن، شکوه و عظمت و تجملات دوران کهن را به یاد می آورد، ولی در سراسر آن امکانات زندگی مدرن را خواهید دید. اگرچه از سال 1911، در قرن گذشته و زمانی که هتل پذیرای اولین مهمانان خود بود، تا به امروز عظمت اشرافی اش را از دست نداده است.

تمام لوسترهای درخشان، بعلاوه دکور زیبا و غنی آن دست نخورده به جای مانده است و کارکنان هوشیار و با دقتی که آماده خدمت هستند تا اقامت شما در روبنس را دلپذیرتر نمایند. بنابراین، این هتل حتی یک سرویس ویژه برای حیوانات دارد، و حیوانات اهلی تان درست مانند شما از اقامت در این هتل لذت خواهند برد.

هتل سنت ارمینز

هتل 4 ستاره کوچکی که بعلاوه دارای موقعیت مناسبی است. هتل سنت ارمینز (St Ermin) در محله آرامی در قلب وست مینستر (Westminster) و در چند قدمی کاخ باکینگهام، مجلس مجلس و چرخ فلک معروف چشم لندن واقع شده است که از این رو برای کسانی که مایل به قدم زدن در خیابان های لندن و شناخت این شهر هستند، محلی ایده آل است.

بعد از یک پیاده روی طولانی در خیابان های مرکز بریتانیا، می توانید غذاهای فوق العاده ای را میل کنید که به وسیله آشپزهای رستوران هتل تهیه شده است. و از قلم نیاندازید که بعد از خوردن غذا، یک فنجان چای سنتی انگلیسی به همراه شیر و لیمو را امتحان کنید که نوشیدن آن در لابی لوکس ویکتوریا لذت بخش تر خواهد بود.

هتل 41

هتل 41، بدون شک یکی از بی نظیرترین هتل های لندن است. پنجره های آن به کاخ باتینگهام مشرف است، و این به معنای دسترسی به تمام جاذبه های تماشای از جمله خانه های سلطنتی، پارک ها و تئاترهای لندن است.

سبک لوکس و فوق العاده انگلیسی آن به شدت حفظ شده و تمام زیبایی این هتل بوتیک 5 ستاره حس می گردد.

کارکنان هر کاری که بتوانند انجام می دهند تا مهمانان احساس راحتی نمایند. آن ها نه تنها نام شما را می دانند، بلکه به علایق شما برای صبحانه، روزنامه هایی که دوست دارید در صبح مطالعه کنید، اینکه در چه اتاقی دوست دارید اقامت داشته باشید و حتی به غذای حیوانات اهلی شما هم توجه دارند و تمام این موارد را به خاطر می سپارند.

هتل هزاره در منطقه می فر لندن

در قلب منطقه مدرن لندن، در نزدیکی مغازه های خیابان آکسفورد و بوتیک های خیابان بوند، در محوطه گسترده پارک هاید و باغ های کنزینگتون، بهشتی را خواهید یافت. هتل هزاره (Millennium Hotel) در خانه ای بزرگ از قرن هجدهم افتتاح شده است و از این رو جذابیت اقامتگاه های خصوصی کشور را در خود دارد.

افراد مشهور زیادی در این هتل اقامت داشتند و رویدادهای مهم دنیای بسیاری در آن برگزار شده است. این هتل جایی است که پیروزی ولینگتن علیه ناپلئون برای اولین بار اعلام شد.

هتل انداز، خیابان لیورپول لندن

این هتل 5 ستاره لوکس دارای یکی از زیباترین ساختمان های زیبای ویکتوریایی با آجرهای قرمز است که در سال 1984 ساخته شده و در نزدیکی ایستگاه قطار خیابان لیورپول واقع شده است که تنها 15 دقیقه پیاده روی از برج و کلیسای سنت پیتر فاصله دارد.

اگر با تماشا سالن ها و رستوران های هتل انداز (Andaz hotel) به نیم قرن پیش سفر کنیم، در عوض اتاق های شیک با طراحی معاصر ما را به زمان خود بازمی گردانند، چرا که مجهز به تلویزیون های بزرگ، تهویه مطبوع، حمام مزین به وسایل سازگار با محیط زیست است. از این رو می توان گفت که این هتل مجهز به تمام امکانات مدرن است.

هتل کلاریجز

هتل 5 ستاره کلاریجز (Claridges) در سال 1812، به علت فراوانی مهمانان بانفوذ و ثروتمند با نام شعبه کاخ باکینگهام افتتاح شد. در طول یک قرن گذشته، این هتل میزبان افراد مشهوری همانند آلفرد هیچکاک، برد پیت، مایک جگر، یوتو (U2) و ماریا کری بوده است.

در حال حاضر هم فضای داخلی زیبا و ظریف آن افراد مشهور را به خود جذب می نماید و رستوران گوردن رامسی (Gordon Ramsay) در کلاریجز تبدیل به مکانی مقدس برای شکم پرستان شده است.

تیستله هاید پارک

تیستل هاید پارک (Thistle Hyde Park) مفتخر است که توانسته سبک سنتی منحصر به فرد فضای داخلی و 54 اتاق لوکس هتل لندن را حفظ کند. هر چند این هتل 4 ستاره لوکس ویکتوریایی در قلب لندن واقع شده است، ولی بیشتر به یک خانه اشرافی شباهت دارد. پنجره های آن به منظره زیبایی از پارک هاید گرفته تا کاخ کنزینگتون و پارک یادبود شاهزاده دایانا و مغازه های خیابان اصلی اشراف دارد.

هتل مونتاگ

اگر نمی خواهید بی هدف در خیابان های لندن گردش کنید، بلکه یک برنامه کارآمد برای رفتن به تئاتر و موزه ها دارید، باید در این هتل 4 ستاره اقامت کنید، چرا که هتل مونتاگ (Montague) در نزدیکی خانه اپرا، کاونت گاردن، تئاترهای وست اند و موزه بریتانیا واقع شده است.

هتل لوکسی که مشرف بر باغ مخفی خصوصی است، جایی که بعد از یک سفر خسته نماینده در زندگی روزمره خود می توانید استراحت و سرگرمی کنید.

هتل هندون هال

در ناحیه شمال غربی لندن، در نزدیکی استادیوم ومبلی، یک هتل لوکس 4 ستاره واقع شده است. این هتل در یک عمارت بازسازی شده از قرن شانزدهم افتتاح شد. هتل هندون هال (Hendon Hall Hotel) دارای اتاق های مجلل با پنجره های مشرف بر یک باغ کلاسیک انگلیسی است.

ضای داخلی آن شما را به چندین قرن پیش می برد، و در نتیجه خود را در خانه ای اشرافی در یکی از استان های آرام رعیتی انگلیسی خواهید یافت. از طرفی دیگر، هتل با زمان حال هم سازگار است و اتاق های آن مجهز به تمام امکانات از جمله صفحه نمایش ال سی دی، دسترسی به اینترنت رایگان هستند.

سنت پانکراس رنسانس

اولین مهمانان در سال 1873 از آستانه این ساختمان در سبک گوتیک ویکتوریایی عبور کردند. نیم قرن پیش، برخی ها سعی کردند این هتل را تخریب نمایند، ولی به علت تظاهرات اعتراضی، مصون ماند. می توان گفت هتل سنت پانکراس رنسانس (St Pancras Renaissance)، جاذبه واقعی لندن است.

تنها یک راه پله، یعنی زیباترین راه پله در بریتانیا، سزاوار جلب توجه گردشگران است. سقف کاذب شگفت انگیز و جعبه 15 متری بزرگ در کنار آن بارها در فیلم ها و موزیک ویدیوها مشاهده شده است.

این هتل شگفت انگیز در حال حاضر به علت بازسازی بسته است، و تا اوایل ماه مه سال آینده تکمیل خواهد شد. اما هنوزم ارزش آن را دارد که بعد از بازسازی در این هتل اقامت داشته باشید و یا از آن بازدید کنید. هزینه بازسازی هتل سنت پانکراس رنسانس 150 میلیون پوند (780 میلیارد تومان) خواهد بود.

منبع: کجارو / travelvivi.com
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1303

به "10 هتل قدیمی و محبوب لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هتل قدیمی و محبوب لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید