آخرین اخبار از شرایط جابجایی پرسپولیس؛ آغار مذاکرات با پاتوسی، توافق با صادق محرمی

به گزارش مجله ایرکا، گفته می گردد عالیشاه شخصا با شهر خودرو مذاکراتی داشته و به توافق رسیده است. ماهینی نیز به احتمال زیاد راهی شاهین بوشهر یا نفت مسجد سلیمان خواهد شد.

آخرین اخبار از شرایط جابجایی پرسپولیس؛ آغار مذاکرات با پاتوسی، توافق با صادق محرمی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس این روزها رسما وارد بازار جابجایی شده است اما لیست مازاد و ورودی ها تا حدودی معین شده است که در ادامه می آید.

لیست مازاد

در لیست مازاد قطعی اعلامی از سوی کالدرون تنها نام ماهینی و همتی(زیر 25 سال) به چشم میخورد تا لیست بزرگسال پرسپولیس با خروج نام ماهینی و جونیور،2 جای خالی داشته باشد.نکته دیگر در در خصوص این لیست،وجود نام عالیشاه است،اما نه به عنوان خروجی قطعی،بلکه مدیران پرسپولیس و کادر فنی قصد دارند تا او را برای جذب بازیکنان مدنظر(در ادامه شرح داده میگردد)،معاوضه نمایند.

گفته می گردد عالیشاه شخصا با شهر خودرو مذاکراتی داشته و به توافق رسیده است.ماهینی نیز به احتمال زیاد راهی شاهین بوشهر یا نفت مسجد سلیمان خواهد شد.

خط دفاع

در خط دفاعی کالدرون تنها در سمت راست با خروج ماهینی احتیاج به تقویت دیده است که به ترتیب صادق محرمی و اسماعیلی فر گزینه های جذاب سرمربی آرژانتینی هستند.محرمی مذاکرات شخصی خود را با نماینده باشگاه انجام داده و به توافق رسیده است و حالا باید مدیران باشگاه برای جذب قرضی وی حدود 100 هزار دلار به دینامو زاگرب پرداخت نمایند.

در خصوص اسماعیلی فر نیز پیشنهاد معاوضه او و عالیشاه در بدو امر با موافقت مسئولین ذوب آهن قرار نگرفت تا مدیران پرسپولیس به فکر افزودن مبلغی به پیشنهاد خود باشند.اما در صورت شکست در پروسه جذب صادق و دانیال،گزینه آخر کالدرون حسن جعفری دفاع راست جداشده نساجی خواهد بود.

خط میانی

مدیران پرسپولیس در ابتدا به دلیل مسائل اقتصادی و ارزی تصمیم داشتند با جذب سعید واسعی هافبک توانمند پیکان،پرونده خرید بازیکن در خط میانی را ببندند که با مخالفت پیکانی ها تیرشان به سنگ خورد و در حال حاضر با وجود تمام مسائل به فکر جذب هافبک خارجی باشند.

اما طبق آخرین خبر گفته می گردد که پروسه جذب پاتوسی دوباره کلید خورده و ستاره فصل گذشته استقلال در یکقدمی پیوستن به پرسپولیس قرار گرفته است.

خط حمله

در خط آتش مدیران پرسپولیس با دامیائو فوروارد سرشناس برزیلی تیم کاوازاکی ژاپن به توافق رسیده اند که میتواند بزرگترین بمب جابجاییی نیم فصل لیگ برتر باشد.گزینه دوم در صورت شکست در پروسه جذب دامیائو،لاسینا ترائوره ساحل عاجی است که با قامت 203 سانتیمتری،نظرها را جلب مینمایند.

در بخش مهاجمان داخلی پیشنهاد رسمی پرسپولیس برای جذب مغانلو و آل کثیر با پاسخ قاطع منفی از تیمهای مبدا روبرو شد تا کالدرون در آخرین کوشش خود یونس شاکری فوروارد شهر خودرو را تحت نظر قرار دهد که با توجه به علاقه شهر خودرو برای جذب عالیشاه،پروژه معاوضه این دو بازیکن راحت به نظر میرسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 57

به "آخرین اخبار از شرایط جابجایی پرسپولیس؛ آغار مذاکرات با پاتوسی، توافق با صادق محرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از شرایط جابجایی پرسپولیس؛ آغار مذاکرات با پاتوسی، توافق با صادق محرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید