آمریکا سال 2022 بزرگ ترین تولیدکننده LNG در دنیا می گردد

به گزارش مجله ایرکا، آمریکا می خواهد در سال 2022 با پشت سر گذاشتن قطر و استرالیا به بزرگ ترین فراوری کننده LNG در دنیا تبدیل گردد.

آمریکا سال 2022 بزرگ ترین تولیدکننده LNG در دنیا می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، آمریکا در پی آن است تا در سال 2022 با پشت سر گذاشتن قطر و استرالیا به بزرگ ترین فراورینماینده گاز LNG در دنیا تبدیل گردد. ممکن است آمریکا بتواند برای چند سال این عنوان را در اختیار داشته باشد.

به گزارش رویترز، در حالی که طی ماه های گذشته چین و اقتصاد های بزرگ در اروپا و آسیا در کوشش بودند تا به گاز مورد احتیاج خود را به اندازه کافی تامین نمایند، آمریکا در کوشش برای بالا بردن فراوری بود.

در حال حاضر به خاطر افزایش تقاضای LNG از سوی چین و دیگر کشور های آسیایی تقاضای این حامل انرژی در دنیا به بالاترین اندازه در 6 سال گذشته رسیده است.

آمریکا کوشش نموده تا بازار LNG دنیا را در دست گیرد و فراوری گاز این کشور الان به بالاترین اندازه از سال 2016 تا به امروز رسیده و گفته می گردد که در سال 2022 این فرایند افزایشی ادامه پیدا خواهد نمود.

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی نموده که صادرات LNG آمریکا در سال آینده به 11.5 میلیارد فوت مکعب در روز خواهد رسید. این اندازه صادرات معادل 22 درصد کل تقاضای روزانه LNG که 53.3 میلیارد فوت مکعب در روز پیش بینی شده، خواهد بود.

بانک گلدمن ساکس پیش بینی نموده که با این حجم فراوری آمریکا، قطر و استرالیا را که هم اکنون بزرگ ترین صادرنمایندگان LNG در دنیا هستند، پشت سر خواهد گذاشت.

فراوری هر یک میلیارد فوت مکعب LNG در روز می تواند احتیاج 5 میلیون خانوار آمریکایی را تامین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1294

به "آمریکا سال 2022 بزرگ ترین تولیدکننده LNG در دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا سال 2022 بزرگ ترین تولیدکننده LNG در دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید