آیا آزمون های پزشکی اسفندماه به تعویق می افتد؟ ، مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور 1400 خبرنگاران

به گزارش مجله ایرکا، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

آیا آزمون های پزشکی اسفندماه به تعویق می افتد؟ ، مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور 1400 خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

وزارت بهداشت برای تعویق آزمون های اسفندماه گروه علوم پزشکی تابع ستاد کروناست

حسین قنبری، مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا با رصد شرایط کشور تصمیم می گیرد که آیا امکان برگزاری آزمون ها وجود دارد یا خیر. تا به امروز هیچ تصمیمی برای تعویق آزمون ها در ستاد گرفته نشده بنابراین تمامی آزمون های اسفند طبق برنامه ریزی صورت گرفته برگزار خواهد شد.

تعداد داوطلبان کرونایی کنکور دکتری 1400

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 179 هزار و 192 نفر برای شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 ثبت نام نموده اند. مهلت اعلام خوداظهاری ویژه کرونا برای آزمون دکتری آدینه 8 اسفند خاتمه یافت و 52 نفر نسبت به بارگذاری مدارک مربوط به ابتلا به کرونا اقدام نموده اند.

آزمون وکالت آدینه 22 اسفند برگزار می گردد

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 صبح روز آدینه 22 اسفند ماه 99 در 31 شهرستان برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون از روز سه­ شنبه 19 اسفند ماه 99 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

راهنمای آزمون های جامع علوم پایه، داروسازی و پیش کارورزی اسفند 99 منتشر شد

راهنمای آزمون های جامع علوم پایه، داروسازی و پیش کارورزی اسفند ماه 99 از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شد. بر این اساس شصت و هفتمین آزمون پیش کارورزی صبح 14 اسفند، شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی عصر 14 اسفند برگزار می گردد.

کلاس های آموزش مجازی دانشگاه آزاد در نوروز 1400 برگزار نمی گردد

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلاس های آموزش مجازی در نوروز 1400 متوقف می گردد و دو هفته تعطیلات نوروزی جزو سنوات آموزشی نیست.

نتایج نهایی آزمون فراگیر ارشد پیغام نور اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیغام نور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد.

نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور اعلام شد

امیرحسین بهروز، مدیرکل روابط عمومی ضمن تبریک به تمامی نودانشجویان دانشگاه پیغام نور درباره مراحل پذیرش و ثبت نام در این دانشگاه گفت: کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور از 14 تا 19 اسفندماه 99 فرصت دارند با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir جهت ثبت نام غیرحضوری اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام در کنکور سراسری سال 1400 تمدید شد

مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد و داوطلبان می توانند تا روز شنبه 16 اسفند 99 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

نظامنامه اخلاق در آموزش مجازی اجرایی می گردد

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم گفت: با توجه به شیوع کرونا از اسفند 98 و برجسته شدن آموزش مجازی، معاونت آموزش وزارت علوم با شناسایی خلاء ها در زمینه اخلاق آموزش الکترونیکی اقدام به تدوین نظامنامه اخلاق آموزش کرد، این نظامنامه 10 مؤلفه دارد که باید اجرایی گردد.

بیش از یک میلیون نفر در کنکور سراسری 1400 ثبت نام کردند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: 39 هزار و 23 نفر نسبت به ثبت نام جدید در کنکور سراسری سال 1400 اقدام نموده اند که به این ترتیب مجموع داوطلبان کنکور سال 1400 به یک میلیون و 326 هزار و 6 نفر رسیده است.

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت شروع شد

ثبت نام و ارسال مدارک برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1401 -1400 از 12 اسفند ماه شروع شده است و تا 22 اسفند ماه 99 ادامه دارد. با شروع فرآیند ثبت نام، دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون نیز در سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی نهاده شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 904

به "آیا آزمون های پزشکی اسفندماه به تعویق می افتد؟ ، مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور 1400 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا آزمون های پزشکی اسفندماه به تعویق می افتد؟ ، مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور 1400 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید