ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت شروع شد

به گزارش مجله ایرکا، مهلت مجدد ثبت نام برای جاماندگان آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال 1401 شروع شد.

ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی یکشنبه 22 اسفند به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://www.sanjeshp.ir/ خاتمه یافت.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1401 برای جاماندگان از ثبت نام و یا افرادی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، از امروز 25 اردیبهشت ماه سال 1401 شروع شد.

طبق تقویم اعلامی وزارت بهداشت، آزمون کتبی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی روز های دوم، سوم و چهارم تیر ماه 1401 برگزار خواهد بود.

بعلاوه امکان شرکت پذیرفته شدگان یا انصرافی های آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال 1400، در آزمون سال 1401 فراهم شد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند و باید در فرم ثبت نام نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام کنند.

دانشجویان نیمسال آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 31 شهریور سال آینده، مجاز به شرکت در آزمون هستند و داوطلبان حداکثر مجاز به ثبت نام در دو رشته یا مجموعه (با در نظر گرفتن مدارک مورد پذیرش آن رشته) که در دو نوبت متفاوت برگزار می شوند، هستند.

افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه است، ضروری است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، چنانچه داوطلبان طبق مقررات نظام وظیفه ترخیص شوند می توانند ادامه تحصیل دهند. در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1419

به "ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام جاماندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید