احتمال جدایی آرتور ملو از یوونتوس در تابستان سال جاری

به گزارش مجله ایرکا، هافبک برزیلی تیم فوتبال یوونتوس پس از سپری کردن یک فصل کم فروغ در این تیم ممکن است بانوی پیر را ترک کند.

احتمال جدایی آرتور ملو از یوونتوس در تابستان سال جاری

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه یوونتوس ممکن است در تابستان سال جاری با آرتو ملو قطع همکاری کند و او را به تیمی دیگر بفروشد.

ملو تابستان سال گذشته در قالب معاوضه با میرالم پیانچ از بارسلونا به یوونتوس پیوست اما او روزهایی نه چندان پرفروغ را در این تیم سپری کرد و در نهایت با مصدومیت فصل را به سرانجام رساند.

یوونتوس تابستان سال گذشته علاوه بر فرستادن پیانیچ به نوکمپ، 30 میلیون یورو هم به تیم کاتالان داد اما به هیچ اسم نتوانست از این بازیکن برزیل برای پر کردن خلأ یک هافبک خلاق در میانه میدان بهره بگیرد.

علاوه بر این مسائل مالی باشگاه پس از شیوع کرونا، پرداخت حقوق به بازیکنان را سخت نموده است و به همین علت بانوی پیر در صدد قطع همکاری با بازیکنان پردرآمد تیم است، با این حال طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، برنامه های باشگاه در فصل نقل وانتقالات به تصمیم کریستیانو رونالدو بستگی خواهد داشت، کسی که به تنهایی سالانه 30 میلیون یورو (بعد از کسر مالیات) از یوونتوس حقوق می گیرد. در صورتی که رونالدو برود، ممکن است باشگاه در خصوص فروش دیگر بازیکنانش تجدید نظر کند اما با ماندن او برنامه های باشگاه برای آینده تغییر خواهد نمود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1072

به "احتمال جدایی آرتور ملو از یوونتوس در تابستان سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جدایی آرتور ملو از یوونتوس در تابستان سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید