اطلاعیه شماره چهار طرح فروش ایران خودرو ، معین نوع قرارداد و زمان آزادسازی مبالغ

به گزارش مجله ایرکا، ایران خودرو برای طرح فروش جاری خود اطلاعیه جدیدی صادر کرد. در این اطلاعیه متقاضیان باید نوع قرارداد خود را از میان پیش فروش یا فروش فوری انتخاب نمایند. بعلاوه زمان آزادسازی مبالغ بلوکه شده نیز در این اطلاعیه آمده است. جزئیات اطلاعیه شماره چهار ایران خودرو را در این مطلب بخوانید.

اطلاعیه شماره چهار طرح فروش ایران خودرو ، معین نوع قرارداد و زمان آزادسازی مبالغ

بیت ران - رضا نوروزی: ایران خوردو در اطلاعیه شماره چهار به چند نکته اصلی درباره تعیین نوع قرارداد و زمان آزادسازی مبالغ بلوکه شده، اشاره کرده است. در این اطلاعیه بنابر دستور سازمان بازرسی کشور، ایران خودرو قیمت، کد کلاس، رنگ و نوع قرارداد هر خودرو را تعیین کرده است.

بعلاوه متقاضیان موظف اند از امروز یک شنبه چهارم شهریور ماه ظرف مدت پنج روز نسبت به تعیین نوع قرارداد خود از میان طرح فروش فوق العاده 90 روزه، و طرح پیش فروش چهار تا شش ماهه، یکی را انتخاب کنند.

برای انجام این انتخاب تا ساعت 24 روز آدینه نهم شهریور ماه فرصت هست. در صورتی که انتخابی از طرف متقاضی صورت نگیرد، متقاضی در طرح فروش فوری شرکت داده خواهد شد.

جزئیات اطلاعیه شماره چهار ایران خودرو

  1. کد کلاس محصولات، تعیینات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شد. بعلاوه در قسمت جزئیات سفارش آیتمی تحت عنوانروش فروش ایجاد شده است.
  2. موعد تحویل محصولات عرضه شده در 6 ماه دوم سال 1403 خواهد بود. تحویل خودرو در روش فروش فوق العاده 90 روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو خواهدبود. در روش پیش فروش نیز متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در اولویت بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد می باشد.

    در طرح پیش فروش مصوبه 473 شورای رقابت و اصلاحیه آن به شماره 563 رعایت خواهد شد. طبق این مصوبه شورای رقابت، تورم شامل مبلغ پیش پرداخت نخواهدبود و تورم فقط در به جامانده مبلغ پرداختی لحاظ می گردد.

  3. کلیه متقاضیانی که در مهلت مجاز و پس از انجام مراحل لازم، نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سامانه اقدام کرده اند. باید ظرف مهلت پنج روز از روز یکشنبه مورخ 4 شهریور ماه 1403 تا ساعت 24 روز آدینه مورخ نهم شهریور ماه 1403، با ورود به قسمت جزئیات سفارش نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش) محصولات انتخابی خود اقدام فرمایند.
  4. متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت بندی شرکت داده می شوند. متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش مطابق اطلاعیه شماره چهار اقدام نکنند، با توجه به تمایل بیشتر متقاضیان، به صورت پیش فرض به عنوان فروش فوق العاده انتخاب خواهندشد.

5. متقاضیان می توانند پس از رویت اطلاعات و تعیینات فنی و قیمت فعلی محصولات، در صورتی که قصد تغییر در خودروهای انتخابی قبلی داشتند. به وسیله لغو سفارش گذاری هر ردیف و انتخاب خودروی تازه اقدام کنند.

6. مبالغ مسدودی حساب وکالتی، از فردا پنج شهریورماه 1403، برطرف مسدودی می گردد.

بانک های عامل موظف هستند افزون بر اطلاع رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به برطرف مسدودی مبلغ بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

7.رنگ های قابل عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی شامل سفید، مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک است. خریداران پس از طی فرآیند اولویت بندی، در هنگام عقد قرارداد با شرکت ایران خودرو نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر اقدام خواهند نمود. خودروهای برقی وارداتی تنها با رنگ سفید عرضه می شوند.

8. قیمت خودروهای برقی وارداتی، به استناد ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین شده است. ولی در صورت تغییر نرخ عوارض هدایت و رانندگی، افزایش مبلغ به قیمت مصرف کننده افزوده خواهدشد.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه شماره چهار ایران خودرو و انتخاب روش فروش به آدرس ikcosales.ir مراجعه کنید.

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1657

به "اطلاعیه شماره چهار طرح فروش ایران خودرو ، معین نوع قرارداد و زمان آزادسازی مبالغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه شماره چهار طرح فروش ایران خودرو ، معین نوع قرارداد و زمان آزادسازی مبالغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید