تور ارزان چین: افزایش محدودیت های کرونایی در چین همزمان با نزدیک شدن به المپیک زمستانی

به گزارش مجله ایرکا، همزمان با نزدیک شدن به برگزاری المپیک زمستانی چین، این کشور از تشدید محدودیت های کرونایی در سراسر کشور اطلاع داد.

تور ارزان چین: افزایش محدودیت های کرونایی در چین همزمان با نزدیک شدن به المپیک زمستانی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

خبرنگاران- همزمان با ادامه افزایش موارد ابتلا به کرونا و پیش از شروع بازی های المپیک زمستانی چین، پکن از امروز (آدینه) اقدامات محدود کننده بیشتری را به منظور مقابله با ویروس کرونا در سراسر این کشور اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، چین به همین دلیل دستوراتی را برای مقابله با کرونا صادر نموده؛ از جمله از شهروندان این کشور خواسته تا جز به سفر های ضروری نروند و اعلام نموده در صورتی که تعیین گردد این افراد به شهر و یا منطقه ای رفته اند که ویروس در آنجا شایع است، اجازه بازگشت به آن ها داده نخواهد شد.

بعلاوه مقامات شهر تیانجین چین که در فاصله یک ساعتی از مرکز قرار گرفته است، دستوراتی در زمینه انجام دور سوم آزمایش های جمعی از فردا صبح صادر نموده اند. شهر تیانجین، بندر و مرکز صنعتی بزرگی است که 14 میلیون شهروند در آن سکونت دارند و یکی از شش شهری به شمار میرود که دولت چین محدودیت ها و تدابیر شدیدی را در راستای سیاست رصد و پیگیری تمامی موارد ابتلا به ویروس به کار بسته است.

نزدیکی تیانجین به پکن، مرکز چین که قرار است بازی های المپیک زمستانی در آن برقرار شدود نیز بر نگرانی ها افزوده است. از سوی دیگر، در منطقه ها دیگر این کشور نیز بیش از 10 میلیون نفر در قرنطینه به سرمی برند و بسیاری از آن ها مجبور هستند با وجود نگرانی از کمبود مواد غذایی و نیازمندی های روزانه دیگر، در خانه بمانند.

این در حالی است که بسته شدن کارخانه ها نیز به دستور دولت سبب شده تا در زمینه ریزتراشه های کامپیوتری و دیگر محصولات اشکال به وجود آید.

شرکت آلمانی فولکس واگن آلمان نیز گفته است روز دوشنبه دو عدد از شرکت های خودروسازی خود را در تیانجین چین بسته و و دو بار برای کارمندانش انجام آزمایش را به اجرا گذاشته است.

خبرنگاران بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1355

به "تور ارزان چین: افزایش محدودیت های کرونایی در چین همزمان با نزدیک شدن به المپیک زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: افزایش محدودیت های کرونایی در چین همزمان با نزدیک شدن به المپیک زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید