بلماضی: لخویا آماده صعود تا بالاترین مرحله لیگ قهرمانان است

به گزارش مجله ایرکا، سرمربی الجزایری حریف آینده پرسپولیس گفت: تیم لخویا خود را مهیای صعود تا بالاترین مرحله لیگ قهرمانان آسیا کرده است.

بلماضی: لخویا آماده صعود تا بالاترین مرحله لیگ قهرمانان است

به گزارش خبرنگاران، تیم لخویا حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته (سه شنبه) در آخرین بازی مرحله گروهی با نتیجه 4 بر یک الفتح عربستان را شکست داد و با کسب 14 امتیاز و بدون شکست به عنوان صدرنشین گروه B صعود کرد.

جمال بلماضی، سرمربی تیم لخویای قطر پس از سرانجام این بازی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که تیم لخویا برای اولین بار بدون شکست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و شایستگی آن را داشت. این نشان دهنده رشد تجربه و توانمندی های تیم لخویا در سالیان اخیر لیگ قهرمانان آسیا است. بازیکنان تیم لخویا در ششمین دوره حضورشان در این رقابت ها باتجربه و پخته تر بودند.

سرمربی الجزایری تیم لخویا درباره بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با پرسپولیس گفت: لخویا آماده صعود تا بالاترین مرحله لیگ قهرمانان است. این هدف استراتژیک باشگاه است و تلاش می کنیم به آن دست یابیم. مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برای لخویا آسان نخواهد بود، زیرا تلاش ما بر مبنای رسیدن به فینال است.

تیم پرسپولیس 2 خرداد ماه سال جاری در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان لخویای قطر است. دیدار برگشت نیز 9 خرداد در قطر برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 141

به "بلماضی: لخویا آماده صعود تا بالاترین مرحله لیگ قهرمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلماضی: لخویا آماده صعود تا بالاترین مرحله لیگ قهرمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید