تامین تجهیزات گازرسانی برای تکمیل طرح های لرستان در اولویت

به گزارش مجله ایرکا، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تامین کالا و تجهیزات گازرسانی در سالجاری برای تکمیل طرح های استان در اولویت است.

تامین تجهیزات گازرسانی برای تکمیل طرح های لرستان در اولویت

به گزارش خبرنگاران لرستان: کرم گودرزی افزود: در سالجاری تسریع در اجرای پروژه های گازرسانی در اولویت قرار گرفته است و گام اصلی برای تحقق این هدف فراهم آوردن به موقع کالا و تجهیزات است که با پیگیری ها و تعاملات اجرا شده توانسته ایم در این زمینه پیروز عمل کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 100 قلم از انواع کالا در مختلف از موجودی سایر شرکت های تابعه ملی گاز ایران تامین شده و این امر از مصادیق تلاش در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان شرح داد: تامین و جایگزینی کالاهای مورد نیاز از منابع مازاد سایر شرکت های تابعه علاوه بر اینکه گامی است در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می تواند کاهش هزینه های تدارکاتی، انبارداری و جلوگیری از رکود سرمایه و مدیریت نقدینگی، صرفه جویی های منطقی و محاسبه شده در شرکت گاز استان لرستان را محقق کرد.

وی افزود: واحد کالا شرکت گاز لرستان در حفظ و نگهداری اموال و کالای موجود در انبارها و تهیه و تأمین تقاضاهای مورد نیاز واحدهای مختلف دارای عملکرد مطلوبی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1073

به "تامین تجهیزات گازرسانی برای تکمیل طرح های لرستان در اولویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین تجهیزات گازرسانی برای تکمیل طرح های لرستان در اولویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید