تقابل حساس نامی نو و گروه بهمن

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران/اصفهان هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان از امروز پنجشنبه به مدت دو روز شروع می گردد و مدعیان به مصاف هم می فرایند.

تقابل حساس نامی نو و گروه بهمن

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، امروز (پنجشنبه - 29 آبان ماه) و در گروه A با انجام 6 ملاقات در تهران شروع می گردد و تا روز آدینه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، در یکی از مهم ترین ملاقاتهای این هفته تیم گروه بهمن مدافع عنوان قهرمانی به مصاف نامی نو می رود، گروه بهمن که در ملاقاتهای هفته اول شکستی سنگین مقابل مهرام تهران داشت برای دور نشدن از قافله مدعیان این گروه می داند کار سختی مقابل شاگردان زمانپور در نامی نو دارد. زردپوشان اصفهانی در هفته نخست لیگ برتر توانستند دو پیروزی ارزشمند به دست آورند.

دومین مسابقه نامی نو در هفته دوم روز آدینه مقابل سینام مشهد است، تیمی که در هفته اول به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا رقابت ها را از دست داد.

نامی نو در اولین ملاقات خود در هفته اول با نظر فدراسیون به دلیل حضور نداشتن تیم پاز با توجه به ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا پیروز اعلام شد و در دومین بازی خود نیز توانست پیروزی ارزشمندی مقابل گاز تهران کسب نمایند.

برنامه کامل به توضیح زیر است:

پنجشنبه: 29 آبان ماه

سینام مشهد - مهرام تهران، ساعت 10

نارسینا - گاز تهران، ساعت 13

گروه بهمن - نامی نو، ساعت 16

آدینه: 30 آبان ماه

پاز تهران - گاز تهران، ساعت 10

سینام مشهد- نامی نو، ساعت 13

نارسینا - گروه بهمن، ساعت 16

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 669

به "تقابل حساس نامی نو و گروه بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل حساس نامی نو و گروه بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید