حمایت روانی منچستریونایتد از بازیکنانش در دوران قرنطینه

به گزارش مجله ایرکا، باشگاه منچستریونایتد در روزهایی که دنیا درگیر شیوع ویروس کرونا شده، از بازیکنانش حمایت روانی می نماید.

حمایت روانی منچستریونایتد از بازیکنانش در دوران قرنطینه

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچستریونایتد از بازیکنانش در روزهایی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) قرنطینه خانگی و مجبور به تمرین در خانه های خود هستند، حمایت روانی می نماید، این در حالی است که فیف پرو (فدراسیون جهانی اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای) اخیراً خاطرنشان کرد که تعداد فوتبالیست هایی که علائم اضطراب و افسردگی در آنها گزارش شده، در ماه گذشته به شدت بالا رفته است.

این اقدام باشگاه منچستریونایتد روی تمامی تیم های این باشگاه اعم از تیم های پایه و تیم تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر اجرا خواهد شد تا اطمینان حاصل گردد که بازیکنان از حیث روانی به مشکل برنخورند.

بریتانیا در حال حاضر پس از کشورهای آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان بیشترین ضربه را از ویروس کرونا خورده و از 124 هزار و 743 مبتلا در بریتانیا، متأسفانه 16 هزار و 509 نفر تا به امروز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

قوانین سختگیرانه و قرنطینه از ماه گذشته در بریتانیا به اجرا درآمده، این در حالی است که مسئولان لیگ برتر انگلیس در حال برنامه ریزی برای از سرگیری این مسابقات در صورت بهتر شدن اوضاع کنونی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 302

به "حمایت روانی منچستریونایتد از بازیکنانش در دوران قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت روانی منچستریونایتد از بازیکنانش در دوران قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید