نیمی از مبتلایان به کرونا در اروپا هستند، ثبت 500 هزار مبتلا در دنیا

به گزارش مجله ایرکا، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به بیش از 500 هزار نفر رسید که نیمی از مبتلایان در کشور های اروپایی هستند.

نیمی از مبتلایان به کرونا در اروپا هستند، ثبت 500 هزار مبتلا در دنیا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس آخرین آمار ها شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر دنیا به بیش از 503 هزار نفر رسیده است.

همچنین آمار ها حاکی از آن است که شمار قربانیان ویروس کرونا به بیش از 22 هزار نفر رسیده است و بهبود یافتگان نیز به بیش از 121 هزار نفر رسیده اند که بخش عمده ای از آن ها متعلق به چین هستند.

چین با 81285 نفر همچنان در صدر کشور هایی است که بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا را دارد. پس از آن، ایتالیا با بیش از 80 هزار مبتلا به کرونا در صندلی دوم قرار گرفته است. آمریکا نیز با بیش از 75 هزار نفر مبتلا به کرونا در صندلی سوم بیشترین مبتلایان به کرونا قرار گرفته است.

پس از آمریکا، اسپانیا با بیش از 56 هزار مبتلا و آلمان با بیش از 43 هزار نفر در مکان های بعدی قرار دارند. ایران نیز با 29406 نفر مبتلا به ویروس کرونا، در صندلی بعدی قرار گرفته است.

اوضاع بیمارستان ها در ایالت نیویورک بحرانی گزارش شده و کمبود تخت های بیمارستانی و دستگاه های اکسیژن از چالش های این ایالت برای مقابله با سیر تصاعدی مبتلایان به ویروس کرونا عنوان شده است.

سازمان بهداشت دنیای نیز روز سه شنبه با بیان اینکه 85 درصد موارد ابتلا به کرونا در روز گذشته در آمریکا و اروپا بوده، گفت: آمریکا در آینده نزدیک احتمالا به کانون سرایت این ویروس تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 223

به "نیمی از مبتلایان به کرونا در اروپا هستند، ثبت 500 هزار مبتلا در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از مبتلایان به کرونا در اروپا هستند، ثبت 500 هزار مبتلا در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید