حمایت فرمانده نیروی انتظامی از حضور کشتی گیران در تیم پاس

به گزارش مجله ایرکا، به گزارش خبرنگاران، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و عسگری محمدیان رئیس هیأت کشتی این استان و امامعلی حبیبی قهرمان المپیک با سردار مرتضی میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران ملاقات کردند.

حمایت فرمانده نیروی انتظامی از حضور کشتی گیران در تیم پاس

در این ملاقات که در راستای توسعه و حمایت از ورزش کشتی و قهرمانان انجام شد، سردار میرزایی که خود از قهرمانان اسبق کشتی است، مازندران را سرزمین استعدادهای ورزشی دانست که برای هر رشته ای توانایی تشکیل یک تیم ملی را دارد.

امامعلی حبیبی نیز از حمایت های نیروی انتظامی در توجه به ورزش کشتی استان تشکر کرد و با بیان ویژگی های ورزشی کشتی توصیه هایی به دست اندرکاران داشت.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه پروژه های عمرانی خوبی در حوزه ورزش در دست اقدام است، گفت: به دلیل کمبود بودجه این پروژه ها هنوز تکمیل نشده است. وی نیز از حمایت های سردار میرزایی از ورزش کشتی قدردانی کرد.

در این ملاقات حکم سردار مرتضی میرزایی که با پیشنهاد عسکری محمدیان و حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان عضو هیأت رئیسه هیأت کشتی مازندران منصوب شده بود از سوی امامعلی حبیبی به وی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 755

به "حمایت فرمانده نیروی انتظامی از حضور کشتی گیران در تیم پاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت فرمانده نیروی انتظامی از حضور کشتی گیران در تیم پاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید