حمایت مدیر توسعه FISA از دوره های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی

به گزارش مجله ایرکا، مدیر توسعه فدراسیون جهانی روئینگ طی پیامی از ابتکار عمل فدراسیون ایران در برگزاری دوره های آموزش آنلاین تقدیر کرد.

حمایت مدیر توسعه FISA از دوره های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، دوره های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی در رشته های مختلف و همچنین مباحث علوم ورزشی با تدریس مربیان قایقرانی و اساتید دانشگاهی در حال برگزاری است. این دوره ها در این شرایط خاص که به واسطه همه گیری ویروس کویید 19 پیش آمده، تحسین مسئولین فدراسیون جهانی را به همراه داشته است.

پس از تقدیر مدیر توسعه فدراسیون جهانی کانوئینگ، شیلا استیفان مدیر توسعه فدراسیون جهانی روئینگ نیز طی پیغامی از برگزاری این دوره ها تقدیر کرد.

مدیر توسعه فدراسیون جهانی در پیغام خود با تبریک این ابتکار عمل عالی توسط فدراسیون قایقرانی ایران، این اقدام را الگویی برای دیگر کشورهای آسیایی و همچنین تیم توسعه روئینگ فدراسیون جهانی دانسته است و در ادامه اظهار امیدواری نموده که دیگر کشورها نیز فعالیت های این چنینی را دنبال نمایند.

استفان با اظهار آمادگی فدراسیون جهانی روئینگ و حمایت FISA از برگزاری دوره های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی ایران، خواهان گزارش مبسوط برگزاری این دوره ها شد و بیان نمود: مشتاقانه منتظر شنیدن چگونگی گذران دوره ها هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 492

به "حمایت مدیر توسعه FISA از دوره های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مدیر توسعه FISA از دوره های آموزش آنلاین فدراسیون قایقرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید