خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در انگلیس از مرز 1000 نفر گذشت

به گزارش مجله ایرکا، لندن- خبرنگاران- وزارت بهداشت انگلیس عصر شنبه گفت که تعداد مبتلایان فوت شده به ویروس کرونا در این کشور از مرز یک هزار نفر عبور کرد.

خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در انگلیس از مرز 1000 نفر گذشت

بر اساس آخرین آمار منتشره تا زمان مخابره این خبر، 260 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار، تعداد کل موارد فوت شده بر اثر این بیماری به یک هزار و 19 نفر در سراسر انگلستان (انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی) رسیده است. بیشتر این افراد متعلق به خطه انگلیس بوده و پس از آن اسکاتلند و ولز در پله دوم و سوم قرار دارند.

تا به امروز در انگلیس 120 هزار و 776 نفر تست کرونا داده اند که نتیجه 17 هزار و 687 مورد مثبت بوده است. مقام های انگلیس می گویند که آمار ابتلا به این ویروس هنوز به اوج خود نرسیده و در روزها و هفته های آینده بیشتر خواهد شد.

پلیس منطقه وست میدلندز انگلیس (West Midlands Police) دیروز (جمعه) با صدور بیانیه ای از احداث سردخانه موقت در فرودگاه بیرمنگام، برای نگهداری اجساد قربانیان کووید-19 خبر داد.

کار ساخت این سردخانه که در فاز نخست، گنجایش یک هزار و 500 متوفی را خواهد داشت، آغاز شده و انتظار می رود که پس از تکمیل فازهای نهایی، ظرفیت لازم برای نگهداری از اجساد کل بیماران منطقه وست میدلندز را داشته باشد.

تا به امروز نخست وزیر و وزیر بهداشت انگلیس به کرونا مبتلا شده و وزیر اسکاتلند و عالی ترین مقام پزشکی این کشور نیز به دلیل بروز علائم مشابه این ویروس خود را قرنطینه کرده اند.

مایکل گوو معاون نخست وزیر انگلیس دیروز در کنفرانس خبری روزانه دولت گفت که هر 3 الی 4 روز آمار ابتلا به کرونا دو برابر می شود. او گفت: واگیر کووید-19 به مقام های انگلیسی نشان می دهد که این بیماری تبعیضی بین افراد قائل نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 231

به "خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در انگلیس از مرز 1000 نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در انگلیس از مرز 1000 نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید