خبرنگاران قطعی 2 ساعته برق در نواحی و شهرک های صنعتی قم

به گزارش مجله ایرکا، قم- خبرنگاران- شرکت توزیع نیروی برق استان قم در اطلاعیه ای از قطعی 2 ساعته برق در نواحی و شهرک های صنعتی این استان در روز جاری اطلاع داد.

خبرنگاران قطعی 2 ساعته برق در نواحی و شهرک های صنعتی قم

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، در این اطلاعیه آمده است: امروز یکشنبه مورخ پنج بهمن ماه از ساعت 16 به مدت 2 ساعت در بخش نواحی صنعتی استان و از ساعت 18 در شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد قطعی اضطراری برق وجود خواهد داشت.

در این اطلاعیه اضافه شده است: این امر در راستای محدودیت های ظرفیت فراوری برق در نیروگاه های گازی به دلیل افزایش مصرف گاز در سراسر کشور انجام می گردد.

در این اطلاعیه ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی مردم، درخواست شده است برای اطلاع از شرایط خاموشی های منطقه مورد نظر خود به وسیله اپلیکیشن برق من اقدام کنند.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

در حال حاضر بیش از 570 هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ 13 درصد برق قم در بخش کشاورزی، 28.4 درصد در بخش صنعت، 36.55 درصد در بخش خانگی، 10.4 درصد در بخش عمومی، 9.78 درصد سایر مصارف و 1.83 در بخش روشنایی معابر مصرف می گردد./

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 792

به "خبرنگاران قطعی 2 ساعته برق در نواحی و شهرک های صنعتی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قطعی 2 ساعته برق در نواحی و شهرک های صنعتی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید