خواندن فاتحه فاصله گذاری اجتماعی برای وام یک میلیونی، آقای اپراتور از مردم آنلاین ثبت نام کنید!

به گزارش مجله ایرکا، تصمیم دولت مبنی بر پرداخت وام یک میلیونی، موجب تشکیل صف های طولانی در دفاتر خدمات موبایل شده است.

خواندن فاتحه فاصله گذاری اجتماعی برای وام یک میلیونی، آقای اپراتور از مردم آنلاین ثبت نام کنید!

به گزارش ، صف های طولانی به این دلیل ایجاد شده که وام یک میلیون تومانی دولت برای کمک به خانوار های ایرانی، مستلزم داشتن سیمکارتی است که به نام سرپرست خانوار باشد. به عبارت دیگر، در خانوار هایی که یارانه نقدی به آن ها تعلق می گیرد، سرپرست خانوار باید کد ملی خود را از سیمکارتی به نام خودش به شماره ای که وزارت رفاه داده بفرستد.

این یعنی خانوار هایی که سرپرست خانوار تلفن همراهی با سیمکارت به نام خود ندارد نمی توانند وام یک میلیون تومانی را دریافت کنند. دیروز بسکمک از سرپرستان خانوار در ایران که سیم کارت به نام خود ندارند برای این منظور به دفاتر خدمات موبایل مراجعه کردند و این امر موجب تشکیل صف های متراکم شد. وزیر ارتباطات، به همین دلیل و در اعتراض به تشکیل این صف ها در پیامی توییتری خواهان ثبت نام آنلاین و ارسال پستی سیمکارت ها شده است.

در پیام محمدجواد آذری جهرمی، آمده است:

آقای اپراتور!

مردم نباید برای تهیه سیم کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند متوقف شود. از مردم آنلاین ثبت نام کنید و با پست سیم کارت را به منازل آن ها برسانید.

خدمت رسانی خود به مردم باید با دستورالعمل های وزارت بهداشت باشد.

انتقاد از صف های طولانی ثبت نام وام یک میلیونی

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم با شروع اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، از تشکیل صف هایی جهت ثبت نام وام یک میلون تومانی انتقاد کرد و آن را نگران کننده دانست. محمدحسین قربانی با اشاره به اجرای فاصله گذاری هوشمند گفت: در شرایط فعلی رعایت بسکمک از اصول بهداشتی اولیه توسط عامه مردم و پروتکل های اعلامی توسط ستاد کرونا بسیار مهم است؛ اگر مردم رعایت نکنند همه زحمات تیم درمان و حاکمیت از بین خواهد رفت.

منبع: توسعه ایرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 326

به "خواندن فاتحه فاصله گذاری اجتماعی برای وام یک میلیونی، آقای اپراتور از مردم آنلاین ثبت نام کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواندن فاتحه فاصله گذاری اجتماعی برای وام یک میلیونی، آقای اپراتور از مردم آنلاین ثبت نام کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید