دریافت جایزه مدل 34000 منابع انسانی توسط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

به گزارش مجله ایرکا، در پنجمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه پیروز به کسب جایزه مدل 34000 منابع انسانی شد.

دریافت جایزه مدل 34000 منابع انسانی توسط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه پنجمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی به میزبانی دانشگاه تهران و با حضور معاون رئیس جمهور وجمعی از مدیران برتر کشور در سالن همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزارو شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای اولین بار با حضور در این فرایند پیروز به کسب جایزه مدل 34000 منابع انسانی تندیس برنزین استاندارد 34 هزار شد.

این جایزه بر اساس ارزیابی که توسط تیم ارزیابی مدل 34000 دانشگاه تهران از تمامی فرایند های منابع انسانی و مصاحبه با تعدادی از کارکنان شرکت در تایخ های 13 و 14 بهمن ماه سالجاری انجام گرفت به شرکت اهدا شده است.

لازم به شرح است در این فرایند سازمان های دولتی، خصوصی و صنایع مختلف کشور شرکت داشتند، که در بین این شرکت ها، در بخش خصوصی و دولتی، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران با توجه به کوشش هایی که برای ایجاد سیستم های به روز منابع انسانی، وجود و اجرای نظامند فرایند ها در این حوزه، انجام پژوهش های با پشتوانه فکرافزار سرمایه انسانی و همچنین ایجاد بستر های لازم برای رسیدن به سطوح بالای بلوغ فرایند های منابع انسانی در راستای رشد و توسعه کیفیت زندگی کاری کارکنان و بالا بردن سطح رضایتمندی کارکنان به عنوان یکی ازشرکت های برتر و منتخب این کنفرانس ملی شده و جایزه مدل 34000 مدیریت منابع انسانی را کسب کرد.

لازم به ذکر است این جایزه در مراسم پایانی پنجمین همایش ملی مدیریت منابع انسانی کشور به دکتر بابک ناصری معاون سرمایه های انسانی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 841

به "دریافت جایزه مدل 34000 منابع انسانی توسط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت جایزه مدل 34000 منابع انسانی توسط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید