دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی ایران بایو شروع بکار کرد

به گزارش مجله ایرکا، صبح امروز دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی ایران بایو با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.

دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی ایران بایو شروع بکار کرد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، صبح امروز سه شنبه 5 بهمن ماه دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی ایران بایو با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراوریکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران و سفرایی از کشورهای خارجی در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک شروع به کار کرد.

این نمایشگاه با حدود 50 غرفه در حوزه زیست فناوری، فراوری دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن، جدیدترین دستاوردهای محصولات بیوتکنولوژی ایران را به نمایش گذاشته است.

دومین کنگره بین المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته (ایران بایو) باهدف معرفی توانمندی ها و ظرفیت های فعالان صنعت بیوتکنولوژی کشور، فراهم نمودن فضای تبادل اطلاعات و تکنولوژی، ایجاد روحیه رقابت سالم و توسعه گرا میان فعالان حوزه زیست فناوری کشور و بعلاوه ترویج عمومی علم و تکنولوژی زیست فناوری به وسیله ایجاد آشنایی جامعه با محصولات و کاربرد های آن ها در زندگی روزمره و ارائه دستاورد های آن ها طی سال های اخیربه وسیله انجمن فراوریکنندگان و صادرکنندگان محصولان بیوتکنولوژی پزشکی ایران، طی دو سال متوالی برگزار می گردد.

برگزاری سخنرانی و پنل های تخصصی به وسیله چهره های شاخص حوزه محصولات بیوتکنولوژی، برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور مدرسین بین المللی، برپایی تورهای دانشجویی، برگزاری استارتاپ آپ شو و ایده بازار حوزه بیوتکنولوژی، برگزاری کارگاه های مطالعه موردی و انتقال فناوری به وسیله مدرسان داخلی و بین المللی از جمله برنامه های این رویداد است که از 5 تا 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1349

به "دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی ایران بایو شروع بکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی ایران بایو شروع بکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید