روایت کارگردان و نقش اول سریال جلاد از سختی های ساخت این سریال

به گزارش مجله ایرکا، حسن نجفی کارگردان و بازیگر نقش اول سریال جلال، همدلی و نیت پسندیده عوامل این کار را از شاخصه های این سریال عنوان کردند.

روایت کارگردان و نقش اول سریال جلاد از سختی های ساخت این سریال

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، حسن نجفی کارگردان آذری زبان سریال جلال که این شب ها و در ایام الله دهه فجر از شبکه اول سیما پخش می گردد، با حضور در برنامه زنده صبح بخیر ایران گفت: داستان جلال 9 سال پیش توسط آقای ثروتمند نوشته شده بود و با توجه به سختی که در این کار ها با موضوع تاریخی است، افراد مختلفی جهت ساخت این سریال مطرح بودند که در نهایت قرعه به نام ما افتاد و 2 سال پیش بازنوسی این طرح را شروع کردیم.

وی با اشاره به داستان این سریال گفت: داستان این سریال در 3 بخش و از سال 1338 تا 1356 را به تصویر می کشد که ما را مجاب می کرد از عوامل حرفه ای و سابقه دار در این کار استفاده کنیم که با توجه به بازخورد هایی که این چند روز داشتیم تعیین بوده در این راه پیروز بودیم.

نجفی ادامه داد: هنرمندان تبریزی گل کاشتند و به زودی با چهره هایی روبرو می شوید که هم در سینما و هم در تلویزیون ماندگار خواهند شد.

کارگردان سریال جلال به اهمیت بالای رسانه ملی اشاره نمود و گفت: جرات می خواهد برای 80 میلیون انسان کار بسازی و از همه کسانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند می خواهم که به خوشان اجازه ندهند کار بی کیفیت تحویل مردم دهند.

در بخش دیگری از این برنامه عمار تفتی بازیگر نقش اول سریال جلال گفت: اینکه کار فراوری کجاست، بودجه کار چقدر است، چه کسانی می سازند و بازیگرانش چه کسانی هستند کیفیت کار را تعیین نمی کند بلکه آن چیزی که دل تماشاگر می نشیند نیت آدم هایی است که دور هم جمع می شوند.

وی در ادامه نیز بیان داشت: اغلب هنرمندان با توجه به اینکه حرفه بازیگری، شغل آن ها محسوب می گردد و از این راه امرار و معاش می نمایند در کار هایی دور هم جمع می شوند که هم یک کاری ساخته گردد و هم اینکه یک پولی هم در بیارند. ولی مزیت سریال جلال نسبت به بیشتر کار هایی چه در تهران و چه در شهرستان ها ساخته می گردد، نیت های مشترک و پسندیده عوامل اصلی این کار می باشد.

بازیگر نقش جلال با ابراز خوشحالی و رضایت از بازی در این سریال گفت: این سریال را با عمق وجودمان کار کردیم و به شخصه نقشم را با همه وجود و توانم بازی کردم که امیدوارم به دل تماشاگران هم بنشیند.

تفتی از تجربه هم بازی شدن در کنار بازیگران آذری نیز گفت: سریال جلال بالغ بر 205 بازیگر دیالوگ گو داشت که به غیر از من، مهران رجبی و خانم ریاضی مابقی بازیگران و هنرمندان آذری بودند که یکی از یکی درخشان تر هستند و به عنوان بازیگری که با همه آن ها سکانس مشترک داشته ام از حضور در کنارشان لذت بردم.

وی در انتها در مورد کم کار بودن خود گفت: از کودکی وارد این حرفه شدم و سال جاری بیست و هشتمین سال دوران بازیگری ام را سپری می کنم و تکلیفم با این حرفه تعیین شده است و درست است که از این حرفه امرار و معاش می کنم و شغل دیگری هم ندارم، ولی نه به دنبال شهرت هستم و نه به دنبال بزرگ کردن زندگی ام چرا که ترجیح می دهم زندگی ام را کوچک نگه دارم تا خودم کوچک نشوم.

** شروع پخش بزنگاه در افغانستان و تاجیکستان

شبکه آی فیلم از دوشنبه 14 بهمن، مجموعه تلویزیونی بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران را برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان روی آنتن کانال آی فیلم 2 می برد.

این سریال طنز در ماه رمضان سال 1387 از شبکه سه سیما پخش شده و رضا عطاران، حمید لولایی، عطیه معصومی، علی صادقی، سوسن پرور، غلامرضا نیکخواه، مرجانه گلچین، محمود بهرامی، هنگامه حمیدزاده، احمد پورمخبر و... در آن بازی نموده اند.

بزنگاه هر شب ساعت 19 به وقت تهران و 20 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان راهی آنتن می گردد. بازپخش آن نیز در ساعت های 01:00، 07:00 و 13:00 به وقت تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 125

به "روایت کارگردان و نقش اول سریال جلاد از سختی های ساخت این سریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت کارگردان و نقش اول سریال جلاد از سختی های ساخت این سریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید