ساماندهی تپه قلعه خندان گرگان به عنوان سایت گردشگری تاریخی (طراحی سایت)

به گزارش مجله ایرکا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: تپه قلعه خندان، با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان ساماندهی می گردد تا مردم از آن بهره مند شوند.

ساماندهی تپه قلعه خندان گرگان به عنوان سایت گردشگری تاریخی (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

محمدجواد ساوری عصر یکشنبه در بازدید از تپه تاریخی قلعه خندان اظهارکرد: این تپه تاریخی به عنوان یک سایت توریستی با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان ساماندهی می گردد تا مردم از آن بهره مند شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی گلستان اضافه کرد: طرح مطالعه و ساماندهی تپه تاریخی قلعه خندان پس از تدوین به وسیله مشاور و تصویب اداره کل میراث فرهنگی استان برای انعقاد قرارداد و اجرا به شهرداری گرگان واگذار می گردد.

وی بیان نمود: در معرفی آثار و ظرفیت های تاریخی شهر گرگان مخصوصاً تپه تاریخی قلعه خندان در طول سالیان گذشته اقداماتی صورت گرفته اما کافی نبوده و اکنون در کوشش هستیم تا از این ظرفیت ها به شکل شایسته ای در راستای جذب توریست بهره برداری کنیم.

خبرنگاران گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1490

به "ساماندهی تپه قلعه خندان گرگان به عنوان سایت گردشگری تاریخی (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی تپه قلعه خندان گرگان به عنوان سایت گردشگری تاریخی (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید