سرقت میلیاردی مرد معتاد از خانه همسایه

به گزارش مجله ایرکا، فرد معتادی که از منزل همسایه اش هفت میلیارد ریال طلا به سرقت برده بود، دستگیر شد.

سرقت میلیاردی مرد معتاد از خانه همسایه

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شرق، چهارم تیرماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 132 نبرد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد و آنالیز موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان نهاده شد. شاکی با حضور در پلیس آگاهی تهران گفت: دوم تیرماه حدود ساعت 21 منزلم را واقع در بلوار ابوذر ترک کردم و پس از بازگشت به منزل در ساعت 23:30 قصد ورود به واحدم را داشتم که متوجه شدم درِ واحد از داخل قفل شده است.

بلافاصله به عوامل آتش نشانی و پلیس 110 اطلاع دادم که پس از بازکردن در با مشاهده به هم ریختگی منزل متوجه شدم مقداری طلا به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال سرقت شده است.

کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت مراجعه کردند و در آنالیز های اجرا شده تعیین شد هیچ گونه تخریبی روی درِ واحد صورت نگرفته و ساختمان محل سرقت چهارطبقه تک واحدی و فاقد دوربین مداربسته است که منزل شاکی در طبقه دوم ساختمان واقع شده است. در بازدید اجرا شده تعیین شد دزد به وسیله بالکن طبقه اول و با استفاده از نردبان به منزل شاکی وارد و پس از سرقت، با بستن پرده اتاق خواب به لبه بالکن از واحد منزل شاکی خارج شده است.

ظن مأموران مبنی بر سرقت توسط همسایه طبقه اول قوت گرفت و همچنین آنالیز های اکیپ اعزامی درخصوص زندگی همسایه طبقه اول نشان داد وی از نظر معیشتی دارای شرایط نامطلوبی است و علاوه بر بی کاری به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد. در ادامه تحقیقات پلیسی تعیین شد همسایه طبقه اول پس از وقوع سرقت از منزل شاکی چند ماه اجاره عقب افتاده خود را تسویه نموده و حتی پیشنهاد خرید واحد اجاره ای را به صاحب ملک داده است.

کارآگاهان بعد از تجمیع تمامی موارد با هماهنگی های قضائی اولین مظنون پرونده را احضار کردند و متهم در همان تحقیقات اولیه به جرمش اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت از منزل شاکی و فروش طلاجات سرقتی متهم با دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 469

به "سرقت میلیاردی مرد معتاد از خانه همسایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت میلیاردی مرد معتاد از خانه همسایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید