سریالی پربازیگر برای مخاطبانی که دهه شصت را دوست دارند

به گزارش مجله ایرکا، سریال تلویزیونی شاهرگ با فضای دهه شصتی خود از امشب روی آنتن می رود.

سریالی پربازیگر برای مخاطبانی که دهه شصت را دوست دارند

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه نمایندگی محمدرضا شفیعی از امشب 7 تیر روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی می نمایند، عبارتند از: حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو، مژگان اخلاقی،مجتبی بیطرفان، ایمان دبیری و با حضور سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.

شاهرگ به روایت داستانی ملتهب و پرچالش در روزهای دهه 60 می پردازد.

در خلاصه داستان شاهرگ به قلم کریم لک زاده آمده است: در سال های ناآرام پس از انقلاب در سال 1360، گروه ویژه ای برای یک عملیات عظیم فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت عظیمی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه های چندین بمب در تهران در حال حرکت است...

پس از پخش سریال زیرخاکی به عنوان سریال ماه مبارک رمضان شبکه اول سیما که با استقبال مخاطبان روبرو شد، این بار نیز مخاطبان تلویزیون شاهد سریالی با حال و هوای دهه شصت از تلویزیون خواهند بود.

البته زیرخاکی به مدد ماهیت طنز و بازی خوب بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر توانست مخاطبان را جذب کند. زیرخاکی جدیدترین تجربه کارگردانی جلیل سامان بود که در یک دهه گذشته با ساخت چند اثر پربیننده از جمله ارمغان تاریکی و نفس صندلی خود را در میان سریال سازان تلویزیون تثبیت کرد.

مخاطبان تلویزیون در چند سال اخیر نشان داده اند که از سریال های معروف به دهه شصتی استقبال می نمایند. سریال هایی که با تکیه بر فضا و عناصر قدیمی حس نوستالژیک مخاطبان را قلقلک می دهند و او را با داستان خود همراه می سازند. سریال هایی مثل ارمغان تاریکی، شرایط سفید، نابرده رنج و نمونه جدیدتر یعنی زیرخاکی از این دسته آثار هستند.

حال باید دید اشکذری با جمعی از بازیگران شناخته شده وداستانی که در فضای چهار دهه پیش می گذرد در جذب مخاطب چه خواهد نمود.

4104/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 437

به "سریالی پربازیگر برای مخاطبانی که دهه شصت را دوست دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریالی پربازیگر برای مخاطبانی که دهه شصت را دوست دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید