شهرک گاوداران زاهدان نیازمند طرح جامع برای ساماندهی است

به گزارش مجله ایرکا، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرک گاوداران زاهدان برای رفع مسائل مختلف فعلی نیازمند طرح جامع برای ساماندهی است.

شهرک گاوداران زاهدان نیازمند طرح جامع برای ساماندهی است

به گزارش خبرنگار از ، احمدعلی موهبتی در جلسه بررسی مسائل شهرک گاوداران زاهدان که با حضور دکتر شهریاری یکی از کنندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار گشت، گفت: از آنجایی که طرح های توسعه ای مهمترین ابزار ساماندهی کالبدی نقاط شهری و روستایی به شمار می فرایند ضروری است همگان برای بهبود این شرایط در شهرک گاوداران زاهدان تلاش کنند.

او گفت: این شهرک که چند دهه از زمان تاسیس آن می گذرد، دچار مسائل عدیده ای نظیر آب و فضای آموزشی است که باید با برنامه ریزی بلند مدت نسبت به رفع آن ها تلاش کرد.

رییس شورای اداری سیستان و بلوچستان خواستار تقویت رویه های کاری و تسریع در اجرای طرح ساماندهی و نوسازی شهرک گاوداران زاهدان شد و اضافه نمود: اگر این محله به شکل مناسب و به سرعت ساماندهی شود الگویی برای دیگر نقاط خواهد بود.

او بهداشت را مهمترین نیاز در شهرک گاوداران زاهدان عنوان و گفت: متاسفانه سطح بهداشت در این شهرک بسیار نگران کننده است به طوری که زباله ها در محل زندگی مردم رها شده که باید ضمن فعال کردن دهیاری فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم مورد توجه قرار گیرد.

موهبتی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه برخی از زمین های این شهرک برای راه اندازی گاوداری خریداری شده، اما برای سایر موارد مورد استفاده قرار گرفته که باید به لحاظ قانونی از طریق مدنظر قرار دادن شعبه ویژه رسیدگی به جرائم به تخلفات این حوزه رسیدگی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید با تشکیل کارگروه ویژه و بکارگیری تمام ظرفیت ها و همکاری بیش از پیش ساکنان این شهرک، برای بهبود شرایط این نقطه از شهر زاهدان و رساندن شرایط موجود به نقطه مطلوب تلاش شود.

دکتر حسینعلی شهریاری کننده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به بیان مسائل اهالی شهرک گاوداران زاهدان در حوزه های مختلف پرداخت و اقدامات برخی دستگاه ها را در این نقطه از شهر مطلوب خواند و بر رفع مسائل و ارائه بیشتر خدمات به ساکنان این شهرک تاکید کرد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 299

به "شهرک گاوداران زاهدان نیازمند طرح جامع برای ساماندهی است" امتیاز دهید

2 کاربر به "شهرک گاوداران زاهدان نیازمند طرح جامع برای ساماندهی است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک گاوداران زاهدان نیازمند طرح جامع برای ساماندهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید