فضای کارگاهی زندان ها در فارس بزودی توسعه می یابد

به گزارش مجله ایرکا، خبرنگاران/فارس مدیرکل زندان های فارس گفت: با برنامه ریزی دقیق و مدون، فضای کارگاهی زندان ها به زودی توسعه می یابد و علاوه بر مربیان فنی و حرفه ای، از زندانیان متخصص نیز برای آموزش در حرفه های مختلف استفاده می گردد تا ضمن درآمدزایی و ایجاد اشتغال در زندان و پرکردن اوقات فراغت زندانیان، آسیب های درون زندان کاهش یابد.

فضای کارگاهی زندان ها در فارس بزودی توسعه می یابد

اسحاق ابراهیمی دوشنبه دوم دی در جمع مددکاران زندان مرکزی گفت: مددکار علاوه برداشتن دانش، اصول و مهارت های لازم و با در نظر داشتن امکانات و نیروهای موجود در اندرزگاهها، باید در صدد شناخت تواناییها و مسائل موجود زندانیان باشد و علاوه بر مسائل اجتماعی شرایط قضایی زندانیان را نیز پیگیری کند.

او تأکید کرد: سیاست ریاست قوه قضاییه، کاهش جمعیت کیفری زندانیان در سطح زندانهای سراسر کشور است و خوشبینانه اطمینان دارم که مددکاران زندان های استان با مدیریت و تدبیر لازم شرایط قضایی را بهبود می بخشند و مدیریت استان نیز از مددکاران حمایت می نماید.

مدیرکل زندان های فارس از کارگاه اشتغال نسوان زندان مرکزی هم بازدید کرد و گفت: اشتغال و حرفه آموزی و توانمندسازی زندانیان از رسالت های مهم سازمان زندانهاست و برای این منظور باید تمام زندانیان واجد شرایط در کارگاههای حرفه آموزی و اشتغال مشغول شوند.

ابراهیمی اظهار کرد: توسعه فعالیت های حرفه آموزی و اشتغال در زندان ها، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی انجام می گردد و امیدواریم با اجرای این طرح همه زندانیان شاغل در کارگاه ها، پس از آزادی به نیروی مولد و مؤثر جامعه تبدیل شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 14

به "فضای کارگاهی زندان ها در فارس بزودی توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای کارگاهی زندان ها در فارس بزودی توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید