محمد جلود: بابت عدم کسب سهمیه وزنهبرداران ایران نگرانیم، نمیتوان المپیک را بدون رستمی و مرادی تصور کرد

به گزارش مجله ایرکا، دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: عدم کسب سهمیه المپیک 2020 توسط وزنه برداران ایران برای همگان نگران کننده است.

محمد جلود: بابت عدم کسب سهمیه وزنهبرداران ایران نگرانیم، نمیتوان المپیک را بدون رستمی و مرادی تصور کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، محمد جلود، دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری در دیدار با مسئولین کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه مجمع عمومی شورای المپیک آسیا ضمن تشریح برنامه های فدراسیون جهانی وزنه برداری، از عدم کسب سهمیه توسط چهره های نامدار وزنه برداری ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: به هیچ عنوان نمی توان بازی های المپیک را خالی از قهرمانان خوش نام و پیروزی همچون رستمی و مرادی تصور کرد و به همین خاطر امیدوارم وزنه برداری ایران با یک برنامه ریزی مناسب بتواند به سهمیه المپیک 2020 دست یابد.

وی در ادامه نشستی که در آن نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز حضور داشتند، گفت: جایگاه وزنه برداری ایران از گذشته های دور، رفیع و قابل احترام بوده و انتظار می رود این فرایند ادامه داشته باشد.

جلود ضمن اعلام دغدغه دست اندرکاران فدراسیون جهانی برای حضور ورزشکاران پیروز و پاک از جمله وزنه برداران ایران یادآور شد: از هیچ کمکی به فدراسیون ایران دریغ نمی کنیم و سخت چشم انتظار ثبت نام وزنه برداران ایران در استارت لیست بازی های المپیک توکیو هستیم.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تقدیر از حمایت های جلود و فدراسیون جهانی از فدراسیون ایران گفت: از حسن نظر و ابراز نگرانی شما که قطعا به دلیل علاقمندی شخصیتان به وزنه برداری ایران است، تقدیر و تشکر می کنم. قطعا برنامه ریزی و پشتیبانی لازم از سوی کمیته برای پیگیری برنامه های فدراسیون جهت آماده سازی و اعزام ورزشکارانش به رقابت های کسب سهمیه همانند قبل صورت خواهد پذیرفت و ما نیز امیدواریم که وزنه برداری همانند المپیک های پیشین برای کاروان ایران افتخار بیافریند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 726

به "محمد جلود: بابت عدم کسب سهمیه وزنهبرداران ایران نگرانیم، نمیتوان المپیک را بدون رستمی و مرادی تصور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد جلود: بابت عدم کسب سهمیه وزنهبرداران ایران نگرانیم، نمیتوان المپیک را بدون رستمی و مرادی تصور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید