مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا

به گزارش مجله ایرکا، ناهانی یکی دیگر از پارک های ملی کانادا است که دسترسی به آن از طریق هواپیما امکان پذیر است. ناهانی منظره هایی زیبا و فضایی باز برای انجام انواع فعالیت های ورزشی دارد. وجود رودخانه ناهانی در قسمت جنوبی به گردشگران تور ارزان قیمت کانادا این امکان را می دهد تا بتوانند با قایق یا کایاک طول رودخانه را سواری کرده و خود را به آبشار ویرجینیا برسانند. بازدید از چشمه های آب گرم گوگردی و شکاف قاره ای کوه ها به وسیله هواپیما از دیگر تفریحات هیجان انگیز پارک ملی ناهانی هستند.

مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری و تجاری: در تور کانادا خود چه به دنبال دیدن قله های سربه فلک کشیده و پر برف باشید یا جنگل های سرسبز و متراکم، دریاچه های درخشان و با رنگ های رویایی و یا مناظر ساحلی شگفت انگیز، آن ها را می توانید در پارک های ملی این سرزمین پیدا کنید. شما شانس این را خواهید داشت که از بودن در یک طبیعت دست نخورده و بکر، دیدن حیات وحش مسحورکننده و تماشایی و فرصت های بی پایان برای ماجراجویی و فعالیت های هیجان انگیز در فضای بیرونی لذت ببرید. و شاید جذاب تر از همه این ها، این که شما این مکان ها را می توانید به دور از شلوغی معمول مکان های مشابه مانند پارک های ملی آمریکا تجربه کنید.

دریاچه لوئیس آب های کریستالی دارد که تمام زیبایی های اطرافش را در خود منعکس می کند. در پارک ملی بنف با احترام به طبیعت اقامتگاه هایی بسیار لوکس ساخته شده اند که به مسافران تور لوکس کانادا این امکان را می دهند تا چند روزی را به دور از هیاهوی دنیای مدرن مهمان طبیعت باشند. پیاده روی در جنگل، دیدن غارهای طبیعی، آبتنی در چشمه های آب کرم، تله کابین سواری بر فراز کوه های راکی، اسکی، قایق سواری بر روی رودخانه لوئیس، زمین بازی گلف و تماشای حیات وحش از جاذبه ها و تفریحات پارک ملی بنف برای مسافران تور کانادا ارزان قیمت هستند.

منبع مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا

انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1195

به "مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید