مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

به گزارش مجله ایرکا، روشا برای مشتریان خود باشگاهی ویژه در نظر گرفته است که مشتریان با عضویت در آن به ازای هر خرید امتیاز ویژه ای دریافت خواهند کرد. مشتریان با جمع آوری امتیازهای خود می توانند بعضی کالاها را با تخفیف ویژه دریافت نمایند و از تخفیف ویژه رستوران ها، تست منوی جدید، تخفیف در سینما یا تئاتر، خدمات آرایشی بهداشتی رایگان ماهانه و هزاران سرویس دیگر بهره مند شوند. مشتریان می توانند با عضویت در باشگاه کارت فیروزه ای، نقره ای یا طلایی دریافت نمایند.

مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

مراحل اجاره و رهن در فروشگاه روشا به طور کامل به وسیله مذاکرات ایمیلی انجام می گردد؛ اما با توجه به اینکه در مرکز خرید روشا غرفه و مغازه وجود ندارد، برای اجاره در این فروشگاه باید به طور حضوری در مجتمع تجاری درباره متراژی واگذاری، مذاکره کنید. در این حالت تعدادی از ویترین ها برای عرضه کالاهایتان به شما تعلق خواهد گرفت. البته گاهی نیز فقط متراژ مشخصی از فروشگاه بدون ویترین واگذار خواهد شد. در نظر داشته باشید کالاهای شما در ابتدا مورد آنالیز هیئت مدیره قرار گرفته و پس از تایید آن ها درباره شرایط رهن یا اجاره جلساتی برگزار خواهد شد.

روشا سنتر هم مانند اغلب مراکز خرید فضای قابل توجهی را برای تامین پارکینگ در نظر گرفته است. 10 طبقه از این ساختمان 18 طبقه ای به پارکینگ طبقاتی مدرن اختصاص داده شده است. به همین دلیل افراد بدون دغدغه جای پارک می توانند با خودروی شخصی به دپارتمان استور روشا مراجعه نمایند و بدون نگرانی برای جای خودرویشان ساعت ها به خرید و وقت گذرانی در کافه، رستوران یا باشگاه روشا بپردازند. ظرفیت بالای این پارکینگ 10 طبقه ای به راحتی جوابگوی احتیاج همه مشتریان خواهد بود.

منبع مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا

انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1192

به "مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قیمت های نجومی رهن و اجاره در دپارتمان استور روشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید