منطقه نمونه گردشگری چالیدره یکی از ظرفیت های بزرگ گردشگری شرق کشور است

به گزارش مجله ایرکا، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های طرقبه شاندیز گفت: چالیدره مشهد یکی از مکان های تفریحی قابل توجه در شرق کشور است.

منطقه نمونه گردشگری چالیدره یکی از ظرفیت های بزرگ گردشگری شرق کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های طرقبه شاندیز و چناران در جلسه ای که به منظور آنالیز وضع موجود و مسائل مجموعه چالیدره برگزار گشت گفت: با توجه به شرایط چالیدره و سپری کردن دوران سخت کرونا که لطمه زیادی به پیکره مجموعه های گردشگری وارد کرد است، این منطقه باید برنامه ای منسجم برای دوران پسا کرونا داشته باشد.

او اضافه نمود: توسعه زیر ساخت های گردشگری، جذب سرمایه گذاران، راه چاره های اجرایی در جهت برگرداندن آب از دست رفته میتواند از عوامل مهم رونق بخشی به این منطقه گردشگری باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های طرقبه شاندیز ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری چالیدره باید بتواند نه تنها در سطوح ملی بلکه در سطوح بین المللی ظاهر و به یکی از قطب های گردشگری مهم تبدیل شود، که این امر دور از فکر نبوده و مستلزم منظره درست برای این منطقه می باشد و در کنار آن به مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین احتیاج دارد، ما نیز در کنار این مجموعه خواهیم بود تا بتوانیم با حمایت از این گونه منطقه ها گامی مثبت در جهت توسعه صنعت گردشگری کشور برداریم.

/ف.ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1216

به "منطقه نمونه گردشگری چالیدره یکی از ظرفیت های بزرگ گردشگری شرق کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه نمونه گردشگری چالیدره یکی از ظرفیت های بزرگ گردشگری شرق کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید