مهدکودک ها و مدارس فردا در مشهد به صورت غیرحضوری است

به گزارش مجله ایرکا، فردا شنبه 20 فروردین ماه، کلیه مهدکودک ها و مدارس منطقه ها هفتگانه مشهد منطقه ها رضویه، تبادکان و احمدآباد در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

مهدکودک ها و مدارس فردا در مشهد به صورت غیرحضوری است

فردا شنبه 20 فروردین ماه برگزاری کلاس ها در کلیه مهد کودک ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره اول و دوم ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد، و منطقه ها رضویه، تبادکان و احمد آباد در نوبت صبح و عصر آموزش ها به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد.

در کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان که دقایقی قبل در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار گشت، آموزش غیر حضوری مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره اول و دوم ابتدایی در مشهد، رضویه و تبادکان و احمد آباد در شیفت های صبح و عصر، فردا شنبه 20 فروردین ماه به تصویب رسید.

مهدی اله پور گفت: با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی مبنی بر پایداری و افزایش غلظت گرد و غبار در هوای شهرستان مشهد و گزارش مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد مبنی بر افزایش غلظت گرد و غبار و پیش بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، تا عصر روز یک شنبه شاخص کیفیت هوا در مشهد مقدس فرایند افزایشی خواهد داشت و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: فرمانداران شهرستان های درگیر با موضوع گرد و غبار با هماهنگی استانداری خراسان رضوی و اداره کل هواشناسی تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

اله پور گفت: تشدید نظارت بر فعالیت معادن و شن شویی ها از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

دبیر کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان گفت: توصیه زیست محیطی به شهفرایندان برای کمک به کاهش آلاینده های هوای مشهد، پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح مشهد بخصوص برای گروه های آسیب پذیر، بیماران ریوی و قلبی، بچه ها و سالمندان و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی لازم است.

او گفت: فردا از هر گونه فعالیت ورزشی در فضای باز اجتناب شود و حتماً بایستی از ماسک استفاده نمایند.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1426

به "مهدکودک ها و مدارس فردا در مشهد به صورت غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدکودک ها و مدارس فردا در مشهد به صورت غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید