نامجو: آماده برطرف احتیاج های کشور در توسعه زیرساخت های ریلی هستیم

به گزارش مجله ایرکا، مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: با هدف ایجاد استقلال صنعتی در کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه علیه نظام، آماده برطرف نیازمندی های کشور در توسعه زیرساخت های ریلی و حمل و نقل کشور هستیم.

نامجو: آماده برطرف احتیاج های کشور در توسعه زیرساخت های ریلی هستیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید مهدی نامجو مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع در ملاقات با سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران که به منظور توسعه همکاری های فیمابین و افزایش تعامل با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام شد گفت: مجموعه وزارت دفاع و به ویژه بنیاد تعاون این سازمان از ظرفیت های لازم و کافی برای تأمین و ساخت احتیاجمند های صنعتی شرکت راه آهن و توسعه حمل و نقل ریلی کشور برخوردار است.

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع با اشاره به نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع اضافه کرد: این سازمان تا به امروز علاوه بر انجام مأموریت های خود توانسته است با تأمین تجهیزات لجستیکی راه سازی و ... در حوادث و بلایای که دامنگیر کشور شده است یاری های شایانی به حوزه حمل و نقل و توسعه زیرساخت های عمرانی و ساخت قطعات مورد احتیاج شرکت های خودروسازی نفتی و پتروشیمی کشور نماید.

وی با بیان اینکه بنیاد تعاون وزارت دفاع یک بستر مناسب برای عملیاتی کردن احتیاج شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و سایر بخش های صنعتی کشور است تاکید نمود: در سال جهش فراوری کوشش می کنیم تا با اقدامات جهادی و همت کارکنان مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع با ایجاد هم افزایی در کلیه ظرفیت های صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع، احتیاجمندی های عرصه ملی در حوزه توسعه زیرساخت های مربوط به حمل و نقل راهسازی و ... را با هدف ایجاد استقلال صنعتی در کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برطرف کنیم و برای این مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در این ملاقات بر تقویت همکاری و افزایش تعامل بین دو سازمان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 560

به "نامجو: آماده برطرف احتیاج های کشور در توسعه زیرساخت های ریلی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو: آماده برطرف احتیاج های کشور در توسعه زیرساخت های ریلی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید