نخستین رویداد تکنولوژی کشور در منطقه آزاد اروند رخ داد، رونمایی از گوشی شاهین 3

به گزارش مجله ایرکا، خبرگزاری خبرنگاران-با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرهای آبادان و خرمشهر، نخستین رویداد تکنولوژی داخلی کشور در قالب رونمایی از گوشی شاهین 3 پرچمدار تازه شرکت ارتباط همراه گویا اروند جنرال لوکس در منطقه آزاد اروند رخ داد.

نخستین رویداد تکنولوژی کشور در منطقه آزاد اروند رخ داد، رونمایی از گوشی شاهین 3

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از آّبادان، مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند در این آئین اظهار کرد: افتخارما آن است که نخستین رویداد تکنولوژی داخلی کشور را در منطقه زیبای اروند برگزار می کنیم که خوشبختانه با استقبال بی نظیر مردم نیز روبرو شده است.

حمید سعیدی؛ با اشاره به برگزاری یک برنامه سمپلینگ طی هفته گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر (منطقه آزاد اروند)، اظهار کرد: در این برنامه مردم با گوشی های فاقد برند کار می کردند و بعد نظراتشان را در مورد برند شاهین 3 ارائه می کردند و در آخر وقتی متوجه می شدند این برند که به لحاظ کیفی متفاوت تر از گوشی های مشابه است متعلق به منطقه خودشان است بسیار راضی بودند، ثبت رکورد بیش از هزار عکس سلفی با گوشی های شاهین 3 از طریق مردم خود گواه این ادعاست.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این رویداد، کار پیش ثبت نام برای خرید این گوشی نیز آغاز شده است، افزود: مردم می توانند با مراجعه به سایت ما به نشانی Glx.ir یا Generalluxe.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. گوشی ها در اسفندماه تحویل می شود. با توجه به محدودیت تولید لذا اولویت در تحویل گوشی با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. قیمت گوشی شاهین 3 قیمت رقابتی شش میلیون و 990 هزار تومان به اضافه 9 درصد ارزش افزوده است که این مبلغ در مقایسه با گوشی های برندهای مشابه با همین فیچرها در حقیقت نصف قیمت آنها است.

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند با اشاره به اینکه شاهین پرنده ای جنگنده با چشمانی تیزبین است و این گوشی آمده تا با گوشی های قدرتمند دنیا بجنگد، شرح داد: ظرفیت تولید گوشی شاهین 3 به طور ماهانه 10هزار دستگاه است و چون می دانیم که تقاضا برای این گوشی زیاد است لذا برای آن موضوع ثبت نام را قرار دادیم و متقاضاین می توانند با با مراجعه به سایت ما این ثبت نام را به انجام برسانند.

سعیدی؛ یادآور شد: با توجه به تجربه ای که در مورد گوشی شاهین دو داریم که به سبب استقبال بسیار خوب از سوی مردم با کمبود عرضه روبرو شدیم، به نظر می رسد که شاهین 3 نیز با همین اقبال از سوی مردم روبرو شود. در تلاش برای توسعه تولید و بالا بردن ظرفیت عرضه هستیم تا این گوشی به طور معمول در بازار یافت شود در حال حاضر فروش مان در سایت و از طریق ثبت نام انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتظارات و خواسته هایش از دولت چنین گفت: انتظارمان آنست که دولتمردان در کنار صنعت و صنعتگر قرار بگیرند و از نزدیک پای درد دل شان بنشینند، از مشکلاتشان مطلع شوند و بر همین مبنا قوانین را وضع کنند.

وی افزود: متاسفانه وضع قوانین خلق الساعه سبب شده تا صنعت نتواند به ثبات برسد و کارش را به درستی از پیش ببرد. لذا انتظارمان اینست که ضمن یاری در ایجاد و تامین ثبات و امنیت کاری، با اعطای وام های کم بهره بدهند و یاری در انجام تبلیغات محیطی، یاری رسان صنایع تولیدی باشند.

وی اظهار کرد: تصمیم مان آنست که در وهله نخست جوابگوی بازار داخلی باشیم و سپس به صادرات نیز به طور جدی تر بپردازیم. برای گوشی قبلی مان یعنی شاهین 2، مشتریان خوبی را در برخی کشورها یافته و با آنها قرارداد بسته ایم که برای شاهین 3 نیز به طور قطع این کار را انجام می دهیم. تمام سعی و تلاشمان آنست که طی امسال و به خصوص سال آینده در صادرات قوی عمل کنیم تا شرکت مان برای کشور ارز آور باشد.

وی از سرعت اینترنت بالا، طراحی زیبا، تکنولوژی NFC و قیمت مناسب نسبت به گوشی های دنیای از جمله مزایت های گوشی شاهین 3 نام برد و شرح داد: تشخیص هوشمند چهره، حسگر اثر انگشت، باتری 4هزار و 200 میلی آمپر، 16 مگاپیکسل دوربین جلو، دوربین چهارگانه، FHD +6.57 اینچ، شارژ سریع نوع c، پردازنده 8 هسته ای، تشخیص چهره و حافظه 8GB+128GB از جمله ویژگیهای شاخص شاهین 3 در یک نگاه است. جنرال لوکس شاهین 3 با صفحه نمایش تمام صفحه، لبه های منحنی با نمایشگر، به همراه چرم پشت درب باتری طرحی منحصر به خود را عرضه کرده است.

به گفته وی؛ رنگ ها در نمایشگر شاهین 3 به طور کامل طبیعی و سرزنده هستند و همچنین عمق نمایش رنگ مشکی به طور کامل مناسب است. روشنایی کافی برای نمایشگر در نظر گرفته شده است. حسگرهای شتاب سنج، مجاورت و روشنایی برای این نمایشگر در نظر گرفته شده اند تا بتواند خود را با شرایط نوری و ومحیطی مختلف تطبیق دهد. کیفیت این گوشی درطراحی صفحه نمایش به طور قابل توجهی ارتقاء یافته است لبه های که نمایشگر را در برگرفته تا کمترین هدر رفت فضا را داشته باشد. دوربین های جلویی که به خوبی جاگیر شده اند یک حس به یادماندنی را برای دارندگان این گوشی به همراه دارد.

وی افزود: جنرال لوکس شاهین 3 به اتکاء استفاده از فناوری فورجی، عملکرد سریع تر به دلیل استفاده از سخت افزار قدرتمند، دوربین های با کیفیت به کار گرفته شده و غیره باعث شده است این گوشی به شکل متوازن ساخته شده و همه اجزای آن به خوبی با هم هماهنگ شده و یک پرچمدار قابل را ارائه دهند این گوشی صفحه نمایش AMOLED دارد و تراشه و سخت افزار آن عملکرد پر قدرت و مطلوبی دارند. اگر این ویژگی های مثبت از جمله طراحی باریک و وزن سبک را با خروجی تصویر مطلوب آن جمه ببندید به یک محصول کاملا دلخواه می رسید که ارزش خرید بالایی دارد.

وی اظهار کرد: دوربین این گوشی دارای 12 فیچر خاص است که دارندگان آن می توانند با یاری گزینه هایی همچون پرتره، 108 مگاپیکسل، حرکت آهسته، پانوراما، متحرک و غیره عسکبرداریهای دو چندان بهتر و زیباتری داشته باشند. هوش مصنوعی به کار رفته در دوربین این گوشی امکان تشخیص چهره، تصمیم گیری و در نهایت حصول بهترین نتیجه را سبب می شود.

خاتمه پیام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1263

به "نخستین رویداد تکنولوژی کشور در منطقه آزاد اروند رخ داد، رونمایی از گوشی شاهین 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد تکنولوژی کشور در منطقه آزاد اروند رخ داد، رونمایی از گوشی شاهین 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید