هاشمیان: خاطرات خوبی از میناوند دارم

به گزارش مجله ایرکا، مربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه خاطرات خوبی از میناوند دارم گفت: روزهای سخت و شوک آوری را می گذرانیم و ای کاش تا وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم.

هاشمیان: خاطرات خوبی از میناوند دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که برای تماشای ملاقات تیم های سایپا و گل گهر در استادیوم پاس قوامین حاضر شده بود، در مورد درگذشت مهرداد میناوند گفت: به خانواده میناوند و جامعه فوتبال کشورمان تسلیت می گویم. میناوند بازیکن بسیار خوب و تکنیکی بود و رفتن او همه را ناراحت کرد.

مربی تیم ملی عنوان کر: این روزها برای خیلی از فوتبالدوستان روزهای سخت و شوک آور بوده است. آرزو می کنیم علی انصاریان و حشمت خان مهاجرانی و سایر هموطنانی که مبتلا به ویروس کرونا شدند زودتر بهبودی پیدا نمایند و این اتفاق برای هیچ خانواده ای نه در ایران و نه دنیا نیفتد.

وی ادامه داد: خاطرات زیادی از میناوند دارم. اولین بار که او را دیدم در تیم منتخب جوانان تهران در سال 73 بود. در تیم ملی با هم بودیم و همواره از او خاطرات خوب دارم. خواهشی که از تمام فوتبالدوستان دارم این است که تا وقتی زنده هستیم قدر هم را بدانیم. وقتی یکی را از دست می دهیم تازه می فهمیم دنیا ارزشی ندارد و امیدوارم قدر هم را بیشتر بدانیم. روح میناوند شاد باشد و ان شاءالله هیچ اتفاق بدی برای کسی نیفتد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 799

به "هاشمیان: خاطرات خوبی از میناوند دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمیان: خاطرات خوبی از میناوند دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید