همکاری غول آمریکایی و کره ای برای پرچمدار سامسونگ!

به گزارش مجله ایرکا، دیجیاتو نوشت: ظاهراً سامسونگ درحال همکاری با گوگل است تا اپلیکیشن های این کمپانی برای نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 بهینه سازی گردد.

همکاری غول آمریکایی و کره ای برای پرچمدار سامسونگ!

سامسونگ در نسل بعدی گلکسی زد فلیپ از نمایشگر بسیار بزرگ تری نسبت به گذشته استفاده خواهد نمود. طبق شایعات، گلکسی زد فلیپ 5 نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی خواهد داشت و به همین علت، اپ های سامسونگ و ظاهراً گوگل برای آن بهینه خواهند شد.

مسلماً سامسونگ باید اپلیکیشن هایش را برای نمایشگر بزرگ گلکسی زد فلیپ 5 بهینه سازی کند، اما شایعه ای تازه می گوید که گوگل هم دست به چنین کاری می زند. برای مثال، احتمالاً یک رابط کاربری منحصربه فرد از گوگل مپس برای نمایشگر بیرونی این گوشی هوشمند طراحی می گردد تا کاربران بدون بازکردن دستگاه، به اطلاعات مدنظرشان دسترسی پیدا نمایند.

بهینه سازی اپ های گوگل برای نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5

از همین حالا و پیش از معرفی رسمی می دانیم که سامسونگ درحال بهینه سازی کیبورد خود برای استفاده روی نمایشگر بیرونی گلکسی Z Flip 5 است تا کاربران بتوانند روی این پنل تایپ نمایند. علاوه براین، می توانید وب گردی نموده یا تقویم را آنالیز کنید. درحقیقت بیشتر اپ های سامسونگ برای استفاده روی این نمایشگر بهینه سازی می شوند.

این تمام ماجرا نیست؛ چرا که شایعه ای تازه می گوید سامسونگ مشغول همکاری با گوگل است تا اپ های این شرکت هم برای گوشی آینده اش بهینه شوند. این اپ ها شامل مواردی مانند مپس، یوتوب و Messages می گردد؛ بنابراین خریداران گلکسی زد فلیپ 5 می توانند بدون بازکردن دستگاه، پیغام ارسال نمایند، ویدیو ببینند و مسیر خود را دنبال نمایند.

با توجه به رابطه نزدیکی که میان سامسونگ و گوگل وجود دارد، این شایعه به احتمال زیاد درست خواهد بود. البته باید به این موضوع هم اشاره نمود که بهینه شدن اپ ها برای نمایشگر کوچک گوشی های تاشوی صدفی می تواند به نفع کل پلتفرم اندروید و البته گوشی های تاشوی احتمالی آینده گوگل باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1595

به "همکاری غول آمریکایی و کره ای برای پرچمدار سامسونگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری غول آمریکایی و کره ای برای پرچمدار سامسونگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید