پیولی: بعد از گل دوم یوونتوس کارمان سخت شد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش مجله ایرکا، سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود شکست شاگردانش مقابل بوونتوس، تیمش را به نوعی بازنده سربلند معرفی کرد.

پیولی: بعد از گل دوم یوونتوس کارمان سخت شد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته شانزدهم سری A ایتالیا اولین شکست فصل خود را متحمل شد و در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه 3 بر یک مغلوب یوونتوس شد، پس از این دیدار در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما باید کلاه های خود را از سرمان برداریم و برای رقبایی که پیروز شدند دوباره به کورس قهرمانی بازگردند، احترام بگذاریم.

وی اضافه نمود: هر کاری که لازم بود را انجام دادیم، موقعیت هایی خلق کردیم و در مقابل به یوونتوس هم موقعیت هایی دادیم، اما وقتی برای دومین بار از یوونتوس عقب افتادیم، کارمان برای بازگشت به بازی دشوارتر شد. چندین موقعیتی که در این بازی در فاز دفاعی می توانستیم بهتر کار کنیم را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد اما با تمرکز و عزم پایدار پا به این دیدار گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال میلان ادامه داد: دروازه بان آنها (شزنی) زمانی که نتیجه بازی یک - یک بود، واکنش خوبی از خود نشان داد، سپس یوونتوس 2 بر یک در نتیجه پیش افتاد و کار ما برای بازگشت به بازی سخت شد.

پیولی که برای این بازی چندین بازیکنش از جمله زلاتان ابراهیموویچ، اسماعیل بن ناصر، ساندرو تونالی و آنته ربیچ را در اختیار نداشت، شرح داد: تیم های زیادی در نبود چندین بازیکن خود به دردسر می افتند اما با این حال ما باید تغییراتی ایجاد می کردیم و سعی در حفظ هویت تیمی مان داشتیم که فکر می کنم پیروز به انجام این کار هم شدیم.

پیولی در خاتمه بیان کرد: تا زمان گل دوم یوونتوس، بازی برابری بود و فکر می کنم بازی از همانجا تغییر کرد. به هر حال در این دیدار ثابت کردیم تیم قدرتمندی هستیم. ما می توانیم تا آخرین لحظه برای قهرمانی در سری A بجنگیم چون تمامی آن چیزی که برای این کار لازم است را داریم.

میلان در حال حاضر با 37 امتیاز صدرنشین سری A ایتالیاست، این در حالی است که تیم های اینتر و رم به ترتیب با 36 و 33 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم هستند. یوونتوس، قهرمان 9 دوره اخیر این رقابت ها هم با یک بازی کمتر و 30 امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 772

به "پیولی: بعد از گل دوم یوونتوس کارمان سخت شد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: بعد از گل دوم یوونتوس کارمان سخت شد، تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید