تور ایتالیا: سری A، میلان با شکست قعرنشین، صدرنشین شد

به گزارش مجله ایرکا، شاگردان استفانو پیولی با کسب یک پیروزی خارج از خانه در هفته شانزدهم سری A به صدر جدول رده بندی صعود کردند.

تور ایتالیا: سری A، میلان با شکست قعرنشین، صدرنشین شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته شانزدهم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) یک بازی برگزاری شد که در آن تیم فوتبال میلان در استادیوم سن سیرو میهمان خود سالرنیتانا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

فرانک کسیه در دقیقه 5 و الکسیس ساله ماکرز در دقیقه 18 دو گل روسونری را به ثمر رساندند تا این تیم دوازدهمین پیروزی فصلش را جشن بگیرد و با 38 امتیاز، موقتاً به صدر جدول رده بندی سری A صعود کند. میلان اکنون دو امتیاز بیشتر از ناپولی رده دومی که امشب در یک مصاف سخت میزبان آتالانتا خواهد بود. تیم سالرنیتانای قعرنشین هم که متحمل یازدهمین شکستش در این فصل شد همچنان با 8 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

امشب دو بازی دیگر در هفته شانزدهم سری A برگزار می گردد که در بازی اول از ساعت 20:30 به وقت تهران رم میزبان اینتر است و در بازی دوم از ساعت 23:15 ناپولی پذیرای آتالانتا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 1242

به "تور ایتالیا: سری A، میلان با شکست قعرنشین، صدرنشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: سری A، میلان با شکست قعرنشین، صدرنشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید