شروع عرضه زنجیره فولاد در بورس کالا

به گزارش مجله ایرکا، تهران (پانا) - جهرمی گفت که پیرو مصوبات مالی دولت که تحت عنوان شیوه نامه فولاد منتشر شده از این به بعد تمام محصولات فولادی در بورس کالا معامله می گردد.

شروع عرضه زنجیره فولاد در بورس کالا

به گزارش خبرنگاران، جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران در رابطه با عرضه سنگ آهن در بورس کالا، اظهار کرد: پیرو مصوبات مالی دولت که تحت عنوان شیوه نامه فولاد منتشر شده از این به بعد قرار بر این است که تمام محصولات فولادی در بورس کالا معامله گردد، نکته ای که باید به آن اشاره نمود این است که شرکت ایمیدرو در این راستا پیش قدم شد به گونه ای که امروز مورخ 11 بهمن 99 شاهد آن هستیم که سنگ آهن معدن چاهگز را به منظور معامله در تالار بورس کالا عرضه کرد.

او اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به در خواستی که از جانب عرضه کنندگان به بورس کالا فرستاده شده دستور العمل های جدید قرار است در این رابطه به کار گرفته گردد تا خریداران بتوانند به صورت حضوری به منظور معامله در تالار بورس کالا حضور یابند.

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران توضیح داد: قرار است در روش جدید تالار حراج تا زمانی که خریدار قیمتی را اعلام کند و بالاتر از آن قیمتی به ثبت نرسد معامله ادامه یابد، اگر از این فرایند معاملاتی استقبال گردد برای سایر کالا ها نیز استفاده خواهد شد.

جهرمی در خاتمه گفت: عرضه سنگ آهن به دنبال خود بحث آزاد سازی قیمت سنگ آهن را خواهد آورد، همچنین امر مذکور سبب شفاف سازی و افزایش ارزش سهام فولادی ها نیز می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: ccirca.ir شناسه مطلب: 801

به "شروع عرضه زنجیره فولاد در بورس کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عرضه زنجیره فولاد در بورس کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید